پرونده ای با ۱۰۰ فقره سرقت

۱۳۹۴/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹:۰۹
کد خبر: ۳۰۱۲۹۹
پرونده ای  با ۱۰۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری باند چهار نفره سارقان داخل خودرو و کشف 100 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا ، سردار "محسن خانچرلی" گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و اموال داخل خودرو در شهرستان قدس، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: پس از یک سری اقدامات پلیسی ماموران پلیس آگاهی چهار سارق حرفه ای فعال در سرقت محتویات داخل خودرو را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک دستگاه خودروی پراید کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 100 فقره سرقت در این زمینه خاطرنشان کرد:سارقان خودروهای مسروقه را که اکثرا فاقد تجهیزات ایمنی و دزدگیر بودند در محل های کم تردد شناسایی و اقدام به سرقت محتویات آن ها می کردند و لوازم خودروها را به مالخر می فروختند.

خانچرلی در پایان با اشاره به این که سارقان و مالخر پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و با قرار صادره روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد که هنگام ترک خودروی خود دقت کنند که درها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز