دستگیری ۶۶۲ نفر از مخلان نظم و امنیت طی چهار ماه ابتدای سال ۹۴ در شهر تهران

۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۱:۱۱:۲۸
کد خبر: ۳۰۵۹۰۴
دستگیری ۶۶۲ نفر از مخلان نظم و امنیت طی چهار ماه ابتدای سال ۹۴ در شهر تهران
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از عملیات‌های ضربتی پلیس امنیت عمومی پایتخت، برای دستگیری ۶۶۲ تن از مخلان نظم و امنیت عمومی طی چهار ماه ابتدایی سال ۹۴ در سطح شهر تهران خبرداد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا ، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگیری 662 تن از اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی طی چهار ماه ابتدایی سال 94 اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی پایتخت با همکاری پلیس پیشگیری و یگان امداد ضمن اجرای چهار مرحله طرح موفق به دستگیری متهمان در این زمینه شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با مخلان نظم عمومی از دغدغه‌های اصلی و مطالبات به حق شهروندان است، تیم‌های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، طی این مدت با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق‌های اراذل و اوباش موفق شدند طی اجرای چهار مرحله عملیات، 662 متهم را بازداشت کنند.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه این طرح‌ها از سری جدید عملیات‌های پلیس تهران بزرگ در سال 94 است، گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می‌شوند تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا، در پایان، ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان از ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت، گفت: اجرای این گونه طرح‌ها همچنان ادامه دارد و پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد خواهد کرد و به همین منظور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه 110 یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

نظر شما