در آستانه فرارسیدن هفته دولت صورت می گیرد؛

حضور معاون اول رئیس جمهوری در گردهمایی سراسری "جوان ایرانی، گفتگوی جهانی"

۱۳۹۴/۰۵/۲۸ - ۱۳:۴۰:۴۷
کد خبر: ۳۰۹۶۰۳
حضور معاون اول رئیس جمهوری در گردهمایی سراسری جوان ایرانی، گفتگوی جهانی
گردهمایی سراسری جوانان کشور با عنوان "جوان ایرانی، گفتگوی جهانی" در آستانه فرارسیدن هفته دولت و با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، این گردهمایی با هدف حمایت از تعاملات بین المللی دولت تدبیر و امید و حرکت جوانان ایرانی برای ساختن جهانی عاری از خشونت و افراطی گری روز شنبه 31 مردادماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

در این گردهمایی بیش از 500 جوان ایرانی از مناطق مختلف کشور در قالب گروه های مختلف دانشجویی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان و نمایندگان جوانان استان ها، با دکتر اسحاق جهانگیری، دکتر محمد جواد ظریف و دکتر محمود گودرزی دیدار خواهند کرد.

همچنین 8 جوان، به نمایندگی از جوانان کشور در این گردهمایی به بیان دیدگاه ها و مطالبات جوانان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، علمی و ورزشی خواهند پرداخت.

گردهمایی سراسری "جوان ایرانی، گفتگوی جهانی" روز شنبه 31 مردادماه ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار می شود.

دکتر روحانی در نخستین حضور خود به عنوان رئیس جمهوری در صحن عمومی سازمان ملل متحد، بحث جهان عاری از خشونت و افراطی گری را مطرح کرد که چندی بعدی به تصویب مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز