مصدومیت راننده بی احتیاط در جاده خاوران

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۴۶:۲۳
کد خبر: ۳۲۲۱۱۵
مصدومیت راننده بی احتیاط در جاده خاوران
بی احتیاطی در استفاده غیر اصولی و نا ایمن از بنزین، مالک خودروی سواری را مصدوم کرد.

به گزارش گروه جوان و جامعه خبرگزاری برنا، به دنبال تماس ها مکرر شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله و دود زیاد از داخل مغازه صافکاری و احتمال محبوس شدن شخص داخل آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، ساعت 19:46 شب گذشته زنگ ایستگاه ها 113 و 99 را به صدا درآورد و نیروها عملیات به جاده خاوران، ابتدای ورودی امام علی جنوب اعزام شدند.

حسین کوکبی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: درون یک مغازه صافکاری در گاراژی  با وسعت تقریبی هزار و 800 متر مربع یک دستگاه خودرو سواری کاملاً شعله ور شده بود که بنا به اظهار شاهدان ماجرا به دلیل کشیدن غیر اصولی و ناایمن بنزین از داخل باک توسط مالک 30ساله این خودرو آتش گرفته بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در مجاورت آن، مواد اشتعال زا مانند(کاربید و تینر) قرار داشت و شعله ها آتش در حال سرایت به اطراف و یک دستگاه وانت پارک شده در بیرون مغازه بود.

کوکبی تاکید کرد: آتش نشانان بی درنگ به دو تیم تقسیم شدند که تیم اول بلافاصله پس از ایمن سازی و دور کردن خودروی وانت از محل حادثه اقدام به مهار شعله ها آتش کرد و تیم دوم با ورود به درون مغازه اقدام به بیرون آوردن مالک خودرو کردند که متاسفانه از ناحیه هر دو پا و دست و صورت دچار سوختگی شدید شده بود.

وی افزود: آتش نشانان مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و با مهار کامل شعله های آتش و اطمینان از عدم وجود هر شخص دیگری در محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز