فرمانده ناجا:

امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهداست

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۳:۱۷
کد خبر: ۳۲۸۷۵۱
امنیت امروز کشور حاصل خون پاک شهداست
فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید " میر اسماعیل حسن زاده " در ارومیه، امنیت امروز کشور را حاصل خون و از خود گذشتگی شهدا عنوان کرد.

سردار "حسین اشتری" در دیدار با خانواده شهید " میر اسماعیل حسن زاده" با بیان اینکه بالاترین ایثار یک شخص، نثار کردن جان خود است، افزود: امروز امنیت کشور مرهون مجاهدت ها و خون های پاک شهداست که باید قدردان خانواده های این عزیزان باشیم زیرا اگر پشتیبانی و حمایت های همسران، پدران و مادران شهدا نبود حتماً همکاران ما نمی توانستند این رشادت ها را از خود به جا بگذارند.

فرمانده ناجا ادامه داد : همسران شهدا، مسئولیت سنگینی در قبال تربیت فرزندان آنان برعهده دارند؛ این وظیفه ما است که جهت تبرک کارمان به خانواده شهدا سرکشی کنیم و هر چه در توان داریم جهت خدمت به این عزیزان، انجام دهیم .

سردار اشتری با اشاره به سابقه امنیتی استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: با نگاهی به گذشته این استان، در می یابیم چه تلاشها و مجاهدت هایی شده که می بایست این زحمات پاس نگه داشته شود.

 شهید" میر اسماعیل حسن زاده " در سال 1367 در درگیری با عناصر ضد انقلاب در منطقه "زیوه" ارومیه به درجه رفیع شهادت نایل آمده است .                    

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز