انهدام باند ۱۳ نفره قاچاقچیان مسلح

۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۷:۲۶
کد خبر: ۳۲۸۸۳۶
انهدام باند ۱۳ نفره قاچاقچیان مسلح
فرمانده انتظامی استان "سیستان و بلوچستان" از انهدام باند 13 نفره قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و 100 کیلو گرم تریاک در عملیات های منسجم شب گذشته در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  سردار"حسین رحیمی" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر ،پس از پایش اطلاعاتی و رصد باندهای قاچاق مواد مخدر،یک باند بزرگ را که در امر جابه جایی موادمخدر فعالیت گسترده داشتند،شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت:مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات تخصصی،با اشراف اطلاعاتی خود شب گذشته ، دو دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به اعضای این باند را در محورهای فرعی منطقه "کورین" شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

سردار رحیمی افزود:با شناسایی خودروهای اعضای این باند بلافاصله تیم های ویژه ای از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان عملیاتی قطار خنجک به منطقه اعزام و به خودروهای حامل مواد مخدر دستور ایست دادند که رانندگان این خودرو با تغییر مسیر قصد فرار داشتند که پس از یک ساعت درگیری مسلحانه ،قاچاقچیان با به جا گذاشتن خودروهای حامل موادمخدر از محل متواری شدند و مأموران در بازرسی از این خودروها ، یک تن و 100 کیلو تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مأموران در ادامه این عملیات با اشراف اطلاعاتی ،اعضای متواری این باند را در زاهدان شناسایی کرده و بامداد امروز طی یک عملیات ضربتی چهار نفر از اعضای این باند را به همراه دو دستگاه خودرو دیگر و یک قبضه سلاح جنگی دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت:ماموران در ادامه این عملیات ، 9 نفر دیگر از اعضای این باند را شناسایی کرده که در چند عملیات منسجم و هماهنگ، سایر اعضای این باند را با 11 قبضه سلاح جنگی و مقادیری مهمات مربوطه به همراه چهار دستگاه خودرو سبک، دستگیر کردند.

رئیس پلیس سیستان و بلوچستان در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و استفاده از توان موجود در تمام اقشار اجتماعی اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند و برخورد پلیس با این افراد، قاطع و بدون اغماض خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز