رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد؛

بدهی حدود ۶۶ میلیارد ریالی سازمانهای بیمه گر به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۱۰:۲۹
کد خبر: ۳۳۸۲۳۱
رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اعلام کرد: 65 میلیاردو 67 میلیون و 735 هزارو 841 ریال، جمع بدهی سازمان های بیمه سلامت،تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و کمیته امدادامام (ره) به این دانشگاه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  حمیدرضا خرم خورشید گفت: این دانشگاه از سال گذشته،بیش از 80 میلیارد ریال از بیمه سلامت،طلب داشت که با پرداخت 50 میلیارد ریال آن به دانشگاه،این بدهی به 33 میلیاردو 90 میلیون و 720 هزارو 305 ریال رسیده است.

وی ادامه داد: مبلغ سه میلیارد و 590 میلیون و یک هزارو 470 ریال بدهی بیمه نیروهای مسلح به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مبلغ یک میلیارد و 58 میلیون و 274 هزارو 372 ریال نیز میزان بدهی کمیته امدادامام (ره) به این دانشگاه است، در ضمن آن که بدهی سازمان تامین اجتماعی از بهمن ماه سال گذشته (93) ،معادل بیست و هفت میلیارد و 328 میلیون و 739 هزار و 694 ریال می باشد.

وی اظهارداشت: بزرگترین بیمارستان روانپزشکی ایران و خاورمیانه، یک بیمارستان فوق تخصصی توانبخشی و سه مرکزپزشکی –  توانبخشی، تحت پوشش دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی فعالیت می کنند که اگر بدهی بیمه ها به دانشگاه زودتر پرداخت نشود، در تامین تجهیزات و ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی به بیماران با مشکل روبه رو خواهیم شد.

خرم خورشید، بااشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت درکشور،خاطرنشان کرد: که یکی از نتایج ارزشمند اجرای طرح تحول نظام سلامت،کاهش هزینه های سنگین درمانی مردم است، اما این کاهش هزینه ها می بایست با پرداخت بموقع مطالبات از سوی بیمه ها جبران شود تا فشار مضاعفی به نظام سلامت کشور و در نهایت، منجر به بروز مشکل برای بیماران نشود، اما یکی از مشکلات بزرگ در اجرای طرح تحول نظام سلامت، ضعف سیستم موسسات بیمه‌گر درحمایت از بیماران است.

وی در پایان این گفت و گو، ابراز امیدواری کرد که موسسات بیمه گر به این موضوع توجه کرده و به راه حلی برای تقویت بنیه مالی خود در حمایت از بیماران،دستیابند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز