سردار اشتری تاکید کرد:

برخورد پلیس با "دور دور"

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۰:۵۷:۰۹
کد خبر: ۳۳۸۲۶۵
برخورد پلیس با دور دور
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر برخورد جدی با رانندگان متخلف و افرادی که مبادرت به دور دور و ایجاد مزاحمت می‌کنند، گفت: پلیس موظف به برخورد با هنجارشکنان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دومین نشست فصلی رؤسا و مدیران پلیس راهور با اشاره به تخلفات مشهودی که در اتوبان‌ها، خیابان‌های اصلی و فرعی در شهرهای بزرگ و پایتخت رخ می‌دهد، افزود: پلیس بر طبق قانون موظف به برخورد با هنجارشکنان و متخلفانی است که علاوه بر زیرپا گذاشتن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، باعث سلب آسایش از خانواده‌ها می‌شوند.

وی گفت: رعایت هنجارهای اسلامی و احترام به حقوق رانندگان دیگر واجب است. خوشبختانه بسیاری از مردم کشور ما قانونمدار هستند و قوانین را رعایت می‌کنند، اما عده معدودی با شکستن هنجارهای اجتماعی اقدام به خودنمایی می‌کنند که این خودنمایی باعث ایجاد آزار و اذیت برای دیگر شهروندان می‌شود.

سردار اشتری در ادامه با انتقاد از برخی رسانه‌ها که اعلام کرده بودند پلیس راهور فقط با خودروهای مدل بالا برخورد می‌کند، افزود: قانون برای همه یکسان و برابر است. پرایدسوار و پورشه‌سوار برای ماموران پلیس فرقی نمی‌کند. از همین جا اعلام می‌کنم برخورد با خودروهای متخلف ظرف ۱۲ تا ۲۴ ساعت انجام می‌شود و ماموران مکلفند ضمن رعایت قانون با متخلفان اعم از رانندگان خودروهای سواری و موتورسواران متخلف که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی و کشف حجاب در معابر عمومی می‌کنند، برابر قانون برخورد کنند. این برخورد با حفظ تمامی قوانین و مقررات و رعایت رأفت اسلامی انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: پلیس موظف به احقاق حق مظلوم و گرفتن یقه متخلف است. رعایت قانون اولویت ماست و در روزهای آینده به ویژه در بحث تخلفات راهنمایی و رانندگی برخوردها تشدید می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز