جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

جاسازی ۱۱۷ کیلو تریاک در محموله بادمجان

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۰۵:۵۷
کد خبر: ۳۳۸۳۱۷
جاسازی ۱۱۷ کیلو تریاک در محموله بادمجان
دو قاچاقچی مواد مخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان دستگیر و 117 کیلو و 406 گرم تریاک در محموله بادمجان در شهر اهواز کشف شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان سرهنگ "سید محمد صالحی"، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله موادمخدر در قالب بار صیفی جات از استان های جنوبی به خوزستان مطلع شدند، که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

صالحی بیان داشت: چند اکیپ از پرسنل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کنترل محورهای مواصلاتی و عزیمت به میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز، پس از ساعت ها انتظار در ساعت 22:45 دقیقه شب، موفق به شناسایی کامیون حامل بار صیفی جات از نوع بادمجان شدند، که در این زمینه دو قاچاقچی به هویت های "ع – الف" و "ک – ن" را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران پس از انتقال کامیون به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و بازرسی از آن موفق شدند مقدار 117 کیلو و 406 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه در کیسه های حاوی بادمجان جاسازی شده بود کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطر نشان کرد: دو سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به همراه مستندات جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

نظر شما