فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

کشف دومین محموله سنگین مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۳:۵۰
کد خبر: ۳۳۸۳۳۷
کشف دومین محموله سنگین مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته
دومین محموله مواد مخدر شامل 300 کیلوگرم حشیش و 46 کیلوگرم تریاک، در خراسان رضوی کشف شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "بهمن امیری مقدم" فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی گسترده و نفوذی دو محموله مواد مخدر به وزن بیش از نیم تن کشف کردند.

وی افزود: ‌در مرحله نخست این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی "بجستان" خودروی پژو حامل مواد افیونی را توقیف و یکی از سوداگران مرگ را در عملیات تعقیب و گریز به هلاکت رساندند.

امیری مقدم افزود: اشرافیت اطلاعاتی پلیس در پیگیری این پرونده، به سرنخ هایی رسید که حاکی از قاچاق دومین محموله مواد مخدر به فاصله چند ساعت از کشف مواد مخدر در محور بجستان بود.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بلافاصله در مسیر قاچاق این محموله که از استان های جنوبی کشور و از طریق محورهای مرزی به سمت مشهد در حرکت بود کمین کردند.

این مقام انتظامی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی مشترک با ماموران انتظامی شهرستان "خواف" خودروی سمند حامل مواد مخدر را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و در بازرسی از این خودرو 300 کیلوگرم حشیش و 46 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پایان گفت: در این عملیات راننده و سرنشین سمند به همراه راننده دو خودروی سواری پژو 405 که راه پاک کن بودند دستگیر شده اند و تحقیقات پلیسی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز