سردار منتظر المهدی در بازدید از غرفه برنا:

پلیس امادگی جمع آوری معتادان را دارد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۷:۰۸
کد خبر: ۳۳۸۳۴۲
پلیس امادگی جمع آوری معتادان را دارد
سخنگوی ناجا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در بازدید از غرفه خبرگزاری برنا گفت: در هرمکان معتادان متجاهر هستند ما امادگی جمع آوری آنان را داریم و کار بسیار ساده ای است.

سردار منتظر المهدی در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری برنا، در خصوص جمع آوری معتادان در منطقه هرندی به خبرنگار برنا گفت:  آن‌ها انسان هستند و باید برای مراحل بعد از جمع‌آوری، تغذیه، روانشناسی، شغل، خانواده و ترک بدون بازگشتشان تدابیری اندیشید.

منتظرالمهدی در خصوص همکاری سازمان‌ها و ارگان‌ها دیگر عنوان داشت: بیشتر دستگاه‌هایی که پای کار آمده اند با عزم و اراده قوی فعالیت می‌کنند.در ارتباط با جمع آوری معتادان متجاهر با سازمان های مختلف جلسات موفقیت آمیزی را داشتیم و خبرهای خوبی نیز داریم. امیدواریم به زودی این مشکل حل شود و آن‌ها به جامعه بازگردند.

وی در ارتباط با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری خاطرنشان کرد: با اینکه این امر وظیفه اصلی شهرداری نیست، اما در این بخش با نیروی انتظامی همکاری های لازم را داشته است.

منتظر المهدی در خصوص فروش مواد مخدر در آرایشگاه های زنانه نیز گفت: در صورت مشاهده چنین جرمی با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد شد.

سخنگوی ناجا در پایان صحبت هایش بیان داشت: تا یکماه آینده همکاری های خود را با سازمان های مردم نهاد بیشتر خواهیم کرد. فصل زمستان برای همکاری با سازمان های مردم نهاد و جمع آوری معتادان متجاهر فرصت خوبی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز