اقبال شاکری مطرح کرد:

رسیدگی به حل معضل حمل و نقلی در روزهای پربارش / سیاست پینگ پنگی در حسابرسی جواب نمی دهد

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۴:۳۷:۱۱
کد خبر: ۳۳۸۳۷۸
رسیدگی به حل معضل حمل و نقلی در روزهای پربارش / سیاست پینگ پنگی در حسابرسی جواب نمی دهد
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات حمل و نقلی یکی از مشکلات عمده مردم در هنگام بارندگی است که حل آن در گرو فعالیت بیشتر تاکسی ها ، اتوبوس ها و حضور بیشتر ماموران راهور در این روزها است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اقبال شاکری در دویست و ششمین جلسه شورا اظهار داشت: بارندگی خوبی در سطح شهر رخ داده است، ولی در هنگام بارندگی‌ها مشکلاتی پیش می‌آید که باید نسبت به حل آن اقدام شود.

وی گفت: در هنگام بارندگی‌ها تاکسی‌ها باید زودتر فعالیت خود را آغاز کنند و بیشتر مسافر جابجا کنند و کمتر به دنبال مسافرهای دربستی باشند.

وی ادامه داد: سازمان تاکسیرانی نیز در این خصوص نظارت کامل داشته باشد تا مردم با کمترین مشکلاتی مواجه شوند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هنگام بارندگی‌ها اتوبوس‌ها کندتر حرکت می کنند و تعدادشان هم کمتر می‌شود، لذا باید در مسیرهای پرتردد که از قبل مشخص شده است، حرکت اتوبوس‌ها بیشتر شود.

شاکری یادآور شد: نیروهای راهور ناجا نیز در هدایت ترافیک دقت بیشتری داشته باشند و به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز کمک کنند.

رییس کمیته عمران در ادامه گفت: متاسفانه دیوان عدالت اداری به لغو برخی از عوارض پایدار شهری رای داده که من از رییس شورا می خواهم جلساتی با مسئولان دیوان عدالت داشته باشند چرا که عوارض پایدار از جمله زیر ساخت های مدیرت شهری کار آمد است.

شاکری همچنین با اشاره به موضوع حسابرسی ها افزود: سیاست پینگ پنگی در حسابرسی ها جواب نمی دهد و باید این رویه تغییر یابد.

نظر شما