فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی(ع):

آمادگی کامل برای استقبال از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران

۱۳۹۴/۰۸/۱۹ - ۱۵:۰۵:۲۰
کد خبر: ۳۳۸۳۹۳
آمادگی کامل برای استقبال از زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران
فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) گفت: با افتخار و آمادگی کامل خدمت رسان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران خواهیم بود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  سرهنگ "یحیی حسین خانی" فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) در جلسه جمع بندی نتایج سفر به مرز مهران با اشاره به تمهیدات وسیع در نظر گرفته شده برای این ماموریت بزرگ از آمادگی کامل این یگان برای انجام هرچه بهتر مأموریت اربعین حسینی(ع) خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کارگروه های مختلفی برای پیگیری و مرتفع کردن نیازمندی ها و همچنین رصد کامل وضعیت امنیتی شهر مهران در یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب و اکتساب تجربه کارکنان یگان های ویژه ناجا در اربعین سال گذشته، نویدبخش سفری بدون دغدغه برای زائرین امسال خواهد بود.

فرمانده یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) تصریح کرد: تأمین نظم و امنیت شهر مهران به عنوان یکی از پرتردد ترین مسیرها به این یگان واگذار شده است و به لطف الهی در حال حاضر نسبت به برنامه های ابلاغی اشرافیت و آمادگی کامل داریم.

این مقام انتظامی در پایان افزود: نیروهای یگان یکم امیرالمومنین علی(ع) برای آغاز مأموریت اربعین حسینی(ع) لحظه شماری می کنند تا با افتخار و آمادگی کامل پذیرای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در مرز مهران باشند.

نظر شما