اجرای قرارداد تسهیلات اشتغال زایی جوانان، با صندوق کار آفرینی امید

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۰۹۷۹
اجرای قرارداد تسهیلات اشتغال زایی جوانان، با صندوق کار آفرینی امید
عزیزی بیان کرد: اهمیت توجه به اشتغال جوانان، موضوع توجه به جوانان کمتر برخوردار مناطق شهری و روستایی است و می بایست با ایجاد زنجیره مهارتی و دانش بنیان، بیشترین بازدهی را در جذب بهینه منابع و ایجاد شغل جوانان دنبال کنیم .
به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی، عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار با توجه به اهمیت جذب اعتبارات گفت: بانک های اطلاعاتی تکمیل و احصا شود تا روند اجرای شیوه نامه تسهیل، و برای طرح های مذکور شاخص هایی را در نظر بگیریم تا حقی از شخصی تضییع نشود.

حسن عزیزی تصریح کرد: اهمیت توجه به اشتغال جوانان، موضوع توجه به جوانان کمتر برخوردار مناطق شهری و روستایی است و می بایست با ایجاد زنجیره مهارتی و دانش بنیان، بیشترین بازدهی را در جذب بهینه منابع و ایجاد شغل جوانان دنبال کنیم .

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امسال هم نگاه ما معطوف به جوانان مناطق کمتر برخوردار مناطق شهری، روستایی و مرزی خواهد بود که توسط کارگروه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و صندوق کار آفرینی امید ،طی مکاتبه ای طرح های شهرستان ها دریافت خواهدشد و در کارگروهی طرح های آنان پایش ، داوری و به ترتیب اولویت در نوبت دریافت تسهیلات قرار خواهند گرفت.

 
زنگنه رئیس صندوق کار آفرینی امید استان نیز گفت: درخصوص تفاهم نامه جدید اعتباری که به صندوق کارآفرینی امید ابلاغ و تخصیص داده شده، مبلغ هشت میلیارد ریال می باشد.
 
وی تصریح کرد: با عنایت به مدل حمایتی سال قبل، پیشنهاد می شود از هشت شهرستان محروم تر استان طرح های پیشنهادی جمع آوری شود و این آمادگی وجود دارد که با توجه به محدودیت اعتبارات، با استاندار محترم مذاکره شود تا مبلغ اعتباری تسهیلات اشتغال برای جوانان را افزایش دهیم.

زنگنه در ادامه گفت : نماینده صندوق و نماینده اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان ها طرح ها را بررسی کنند وبه صندوق استان ارسال تا روند تشکیل پرونده در صندوق استان تسریع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز