استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

تصمیمات ستاد کرونا، متأثر از شرایط موجود است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۵
بیش از ۹۰ درصد اصناف این قانون را پذیرفته و نسبت به تعطیلی واحد کسبی خود از ساعت ۱۸ به بعد اقدام نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ملانوری با بیان این مطلب در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع گسترده بیماری، ستاد استانی مدیریت کرونا به صورت مرتب و هر چند روز یکمرتبه برگزار می شود.
وی تأکید کرد: برگزاری پی در پی جلسات در فواصل زمانی نزدیک به هم، صرفاً به جهت هم اندیشی درخصوص ارائه راهکار هایی برای مهار شرایط موجود است.
استاندار با ارائه رئوس موضوع و مباحث مطرح شده در جلسات ستاد کرونای استان، تصریح نمود: در راستای تمکین به مصوبات ستاد ملی کرونا، الزام به تعطیلی کار اصناف از ساعت ۱۸ به بعد از جمله تصمیمات ستاد استانی بود.
ملانوری ضمن تشکر از اصناف استان به جهت همراهی با این مصوبه، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد اصناف این قانون را پذیرفته و نسبت به تعطیلی واحد کسبی خود از ساعت ۱۸ به بعد اقدام نموده اند.
وی به موضوع حضور کارکنان در محیط های اداری هم اشاره کرد و گفت: تصمیم گیری درخصوص نحوه حضور کارکنان و اعمال قانون دورکاری یک سوم کارمندان به مدیر مجموعه تفویض شده است.
به گفته وی؛امیدواریم با اعمال این محدودیت ها بتوانیم استان را بیماری پاک کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان نیز ضمن ارائه سخنان مبسوطی از استاندار خواست؛ با استفاده از همه ظرفیت ها و فرهنگ سازی، مشارکت مردم را برای تحقق مصوبات جلب نماید.
آیت الله عبادی گفت: مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، نقش بسزایی در کاهش آمار بیماران و فوتی ها دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز