محدودیت و سقف تسهیلات اشتغالزایی جوانان، در خراسان جنوبی برداشته شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۶:۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۸۷۹۷
حسین خسروی در این دیدار با اشاره به استخر ورزشی نیمه تمام شهرستان خوسف سالن ورزشی شمال شهر بیرجند و خانه جوانان مرکز استان تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها می تواند جمع کثیری از جوانان را منتفع و اوقات فراغت آنان را به بهترین شکل ممکن پر کند و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،ظهر امروز حسین خسروی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی به همراه عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان با خانم دکتر فرامرزیان و دکتر تقی زاده معاونین وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان به مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی گفت: در استان خراسان‌جنوبی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی زیادی وجود دارد که با تکمیل آن ها می توان امید و نشاط را در بین جوانان روستایی و شهرستان‌های مرزی زنده کرد.

حسین خسروی در این دیدار با اشاره به استخر ورزشی نیمه تمام شهرستان خوسف سالن ورزشی شمال شهر بیرجند و خانه جوانان مرکز استان تصریح کرد: تکمیل این پروژه ها می تواند جمع کثیری از جوانان را منتفع و اوقات فراغت آنان را به بهترین شکل ممکن پر کند و موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین جوانان گردد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ضمن تقدیر مجدد از مجموعه وزارت ورزش و جوانان و اداره کل خراسان جنوبی با نگاه توسعه زیر ساخت های ورزشی در مناطق کمتر برخوردار و روستایی خاطرنشان کرد: ایجاد چمن های مصنوعی فوتبال در روستاهای خراسان جنوبی کاری بسیار ارزشمند است و خصوصاً پروژه‌هایی که در روستاهای شهرستان های مرزی که برادران اهل تسنن سکونت دارند باعث ایجاد وحدت بین برادران و خواهران اهل تسنن و شیعه می شود که این تلاش‌ها ستودنی است.

در ادامه خانم دکتر فرامرزیان معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: نگاه ما به خراسان جنوبی و استان های دورافتاده و مرزی نگاه توسعه‌ای است.

معاون وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در خصوص پروژه‌های نیمه تمام سالن ورزشی شمال شهر بیرجند، استخر سرپوشیده شهرستان خوسف و خانه جوانان مرکز استان، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال در طرح ۰۴۳ کمک می‌کنیم که انشاالله شاهد تکمیل و افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

دکتر فرامرزیان با توجه به وجود پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تمرکز ما در مجموعه وزارت ورزش و جوانان تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی است و کمک می کنیم تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی بالای ۸۰ درصد در استان، تا پایان دولت تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

ژاله فرامرزیان افزود: پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند از استادیوم های مدرن کشور نیز می‌باشد و باید بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و از مدیریت ورزش استان می‌خواهم که با انتقال دفاتر هیئت‌های ورزشی به استادیوم غدیر بیرجند این پروژه عظیم مورد بهره‌برداری بیشتر قرار گرفته، و ما هم در مجموعه وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعتبارات تعمیر و نگهداری کمک خواهیم کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نقش جوانان در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی افزود: پیش از این در خصوص وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال زایی جوانان در خراسان جنوبی سقف و عدد مشخصی را اختصاص می دادیم که از امروز این سقف تسهیلات و محدودیت برداشته می‌شود و هر آنچه که استان بتواند تسهیلات اشتغالزایی جوانان را جذب کند ما با کمک شرکای خود بانک های قرض الحسنه امید و رسالت اعتبار مورد نیاز را تامین خواهیم کرد.

 

نظر شما