استاندار خراسان جنوبی:

شورای مشورتی جوانان فعال شود

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۰:۴۵
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۱
شورای مشورتی جوانان فعال شود
بانوان صاحب نظر، خلاق، توانمند و دارای سوابق درخشان نیز می توانند در ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات شهرستان مؤثر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،استاندار خراسان جنوبی خواستار شد؛ شورای مشورتی جوانان در شهرستان بیرجند، فعالیت خود را از سر گیرد.
 ملانوری با بیان این مطلب در نشست کاری با فرماندار بیرجند، بر استفاده از توان، انرژی، خلاقیت و استعداد جوانان پویای شهرستان تأکید کرد.
وی بعد از استماع صحبت های فرماندار مبنی بر فعالیت شورای مشورتی جوانان شهرستان در سنوات گذشته و غیر فعال شدن آن در حال حاضر، متذکر شد: جوانان خلاق، فرصت های خوبی برای برنامه ریزی و انجام اقدامات تازه و نو می باشند لذا باید از این قابلیت به خوبی استفاده شود.
استاندار اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، شورای مشورتی جوانان شهرستان باید دوباره فعال شده و فعالیت خود را از سر بگیرد.
ملانوری به تأکید رئیس جمهور در جلسه دریافت رأی اعتماد هیئت دولت اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از مواردی است که در آن جلسه تأکید شد.
وی ادامه داد: بانوان صاحب نظر، خلاق، توانمند و دارای سوابق درخشان نیز می توانند در ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات شهرستان مؤثر باشند.
استاندار بر سپردن برخی کارهای اجرایی به فرمانداری ها به ویژه در مرکز استان، خاطرنشان کرد: مردم باید برای پیگیری مطالبات خود به راحتی با فرمانداری ها در ارتباط باشند.
ناصری فرماندار بیرجند در این نشست طی گزارش مبسوطی از وضعیت شهرستان گفت و از اقداماتی که برای رفع مشکلات موجود در دستور کار قرار دارد.
وی به روند اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان نیز اشاره کرد.
به گفته وی؛ در شهرستان بیرجند نیر همچون دیگر مناطق قرمز کشور از فردا یکم آذر ماه محدودیت های دو هفته ای اعمال می شود.
شایان ذکر است: تعطیلی همه مشاغل به جز مشاغل گروه یک، ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، اجازه ورود نداشتن خودروهای با پلاک غیربومی و... از جمله محدودیت هایی است که از یکم آذر ماه به مدت دو هفته اعمال می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز