آغاز فعالیت موسسه مردم نهاد ره پویان دانش خاوران، در خراسان جنوبی

۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۰:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۰۹۰۶۹۶
مهمترین وظیفه سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری است که این خود می‌تواند اصلی ترین عامل برای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،در جلسه اعطای اعتبارنامه تاسیس و فعالیت این تشکل مردم نهاد به روح الله فرهادی به عنوان دبیر سمن، سرپرست معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: این تشکل در زمینه علمی و پژوهشی، استعداد های درخشان و استعداد های برتر فعالیت خواهد کرد.

مهدی قناد تصریح کرد: پر واضح است که مهمترین وظیفه سازمان‌های مردم نهاد مطالبه‌گری است که این خود می‌تواند اصلی ترین عامل برای توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای باشد. و وقتی هدف سازمان‌های مردم نهاد برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی است باید به فکر پشتوانه‌ مردمی باشند نه دولتی، چراکه مردم پشتوانه کسی می‌شوند که آثار خدماتشان در جامعه جاری و ساری باشد.
سرپرست معاونت امور جوانان با اعلام اینکه این تشکل در محور شناسایی و ارائه دستاوردهای مخترعین دانش آموز و دانشجو فعالیت دارد ادامه داد: برگزاری نمایشگاه معرفی اختراع ها و نوآوری های دانش آموزان و دانشجویان، . تهیه بانک اطلاعاتی توانمندی ها و قابلیت های علمی، نو آورانه و پژوهشی دانش آموزان،دانشجو و معلمان نخبه و مستعد جهت ارائه به دانشگاه فرهنگیان و سازمان آموزش و پرورش خراسان جنوبی، برگزاری کارگاه و دوره های آموزش و توتمندسازی مخترین دانش آموز و دانشجو، برگزاری نشست هم اندیشی برای شناسایی چالش ها و فرصت های پیش روی دانش آموزان و دانشجویان مخترع و بررسی راه های تجاری سازی اختراع آنها، انتشار کتاب، مجله و محصولات سمعی و بصری در راستای افزایش آگاهی و توان افزایی دانشجویان و دانش آموزان مخترع، برگزاری سمینار و همایش به منظور روشن سازی ابعاد حرکت مخترعین دانش آموز و دانشجو از اهم اهداف عملیاتی این خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز