کارآفرینان و جوانان، سرمایه های ارزشمند توسعه و رشد اقتصاد هستند

۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۱۳۸۷
به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی و روز کارآفرین و جوانان و دانشجویان از شرکت مهراس کویر به نمایندگی از کارآفرینان جوان استان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی؛  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی  از شرکت مهراس کویر در ناحیه صنعتی بیرجند بازدید کرد.

در این دیدار مدیرکل با تشکر از زحمات شبانه روزی مدیران و کارگران این واحدهای تولیدی به جهت پیشرو بودن در مبارزه با شیوع ویروس کرونا، افزود : این شرکت با توجه به شیوع ویروس و نیاز استان به ماسک در عین حفاظت از نیروی کار می بایست تولیدات خود را ادامه می داد که این امر نیاز به مدیریت مدبرانه ای داشت.

وی ضمن تاکید به تولیدات ماسک در شرایط نیاز استان ، افزود: با توجه به بالا رفتن نیاز استان به ماسک، این شرکت  خط تولید ماسک را اندازی کرد. که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه مدیرکل به لزوم اجرای طرح کارورزی تاکید و این طرح را برای اشتغال جوانان تحصیل کرده استان خراسان جنوبی بسیار حائز اهمیت دانست و از مدیر این واحدهای تولیدی خواست که به طور جدی پیگیر این طرح باشند تا در ادامه شاهد اشتغال جوانان استان باشیم.

اشرفی در تشریح این طرح افزود: واحدهای تولیدی می توانند به ازای دو نیرو، یک نیرو به عنوان کاروز به کارگیری نمایند و طی چهار ماه آنها را برای ورود به بازار کار و همچنین به جهت کسب تجربه آماده نمایند و هیچ هزینه ای نیز متحمل نشوند و اگر این افراد را بعد از چهار ماه جذب نمایند از مشوق های بیمه ای  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره مند خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی تعداد 752 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی در بنگاههای اقتصادی استان خراسان جنوبی  دوره کاروزی خود را شروع کردند.

در پایان این بازدید از یوسفی مدیر عامل شرکت مهراس کویر بیرجند به عنوان کارآفرین برتر جوان استان تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز