معاون هنری اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری پنجمین جشنواره ملی خط و حرف‌نگاری رضوی در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۰۱۹
برگزاری پنجمین جشنواره ملی خط و حرف‌نگاری رضوی در خراسان جنوبی
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره رضوی به عنوان پنجمین جشنواره ملی خط و حروف‌نگاری رضوی مرداد ماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سیدعلی زمزم  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره رضوی با هدف بررسی ابعاد زندگی امام رضا(ع) و آشنایی مردم با شخصیت این امام، برگزار می شود، اظهار داشت: نقش هنرمندان در تبیین زندگی امام رضا(ع) از اهمیت بالایی برخوردار اس.

وی ادامه داد: جشنواره رضوی تحت عنوان پنجمین جشنواره ملی خط و حروف‌نگاری رضوی مرداد ماه جاری در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: علاقمندان به این جشنواره تا 15 تیرماه جاری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.

زمزم با بیان اینکه اعلام نتایج آثارهای ارسالی 25 تیرماه و اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان 18 مردادماه جاری برگزار می‌شود، افزود: تاکنون 70 اثر توسط 53 هنرمند از استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره نقاشی خط و حروف‌نگاری ارسال شده است، که علاقمندان به این جشنواره می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت فرهنگ و ارشاد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: هنرمندان می‌توانند حداکثر هشت اثر در هر رشته با فرمت jpg   یا وضوح 300dpi  و اندازه تقریبی cm10×15 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه باید آثار ارسالی در بخش نقاشی خط در ابعاد 100×100 یا 70 ×100 باشد، اظهار کرد: پس از برگزاری اختتامیه جشنواره در بیرجند و معرفی برترین‌ها اصل آثار عودت داده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز