مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خبر داد

اعزام بیش از ۱۱ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوهای جهادی

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۰:۵۸
کد خبر: ۴۲۸۲۸۷
اعزام بیش از ۱۱ هزار نفر از خراسان جنوبی به اردوهای جهادی
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی از اعزام 11 هزار و 117 نفر جهادگر به اردوهای جهادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، محمد زهرایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری کلاس های آموزشی و تخصصی  ویژه مسئولان و اعضای گروه های جهادی خبر داد و اظهارداشت: جهادگران اردوهای جهادی با توجه به تخصصی که دارند در عرصه های مختلف در این کلاس ها قبل از اعزام به اردوهای جهادی شرکت می کنند.

وی ادامه داد: افراد اعزامی به اردوهای جهادی در قالب 729 گروه جهادی از سراسر خراسان جنوبی و میهمان در تابستان سال جاری به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هدف از برگزاری این کلاسها را توجیه جهادگران و مسئولان گروه های جهادی عنوان کرد و گفت: کاهش آسیب گروه های جهادی در مناطق روستایی و محروم و تهیه بانک اطلاعاتی از جهادگران، روستاها و مناطق محروم از دیگر اهداف این دوره آموزشی است.

زهرایی به گروه های جهادی تابستان سال جاری اشاره کرد و افزود: گروه های جهادی یک روزه  375 گروه به تعداد 6 هزار و 116 نفر در طی تابستان اعزام می شوند.

وی به گروه های جهادی 3 روزه اشاره کرد و گفت: در این راستا 29 گروه جهادی به تعداد 255 نفر اعزام می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 54 گروه جهادی 651 نفره در اردوهای جهادی هفت روزه شرکت می کنند، ادامه داد: در اردوهای ده روزه طرح هجرت دانش آموزی تعداد 223 گروه 3 هزار نفری در بهسازی و مرمت مدارس شرکت می کنند.

زهرایی از حضور جهادگران دانشجویی خراسان جنوبی خبر داد و افزود: 39 گروه دانشجویی 605 نفره در ایام تابستان سال جاری خدمت رسانی در مناطق محروم و روستایی استان را دارند.

وی تصریح کرد: در طی تابستان سال جاری 9 گروه 490 نفره در مناطق محروم سراسر استان در امر محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از حضور 13 تیم پزشکی در عرصه های بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: آمار تیم های پزشکی  بنا به درخواست شهرستان ها در طول تابستان ممکن است افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز