طی مراسمی:

فرمانده جدید پلیس راه شهرستان بشرویه معرفی شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۰:۰۲
کد خبر: ۴۳۰۳۶۸
فرمانده جدید پلیس راه شهرستان بشرویه معرفی شد
با حضور جانشین فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی، سروان نخعی فرد به عنوان فرمانده جدید پلیس راه شهرستان بشرویه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سرهنگ حسین نیک مرد در جلسه تودیع و معارفه فرمانده پلیس راه شهرستان بشرویه، اظهار داشت: در سال ۹۴ تنها یک نفر در جاده های حوزه استحفاظی پلیس راه بشرویه جان خود را از دست داده که آن یک نفر نیز از شهروندان بشرویه ای نبوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با فعالیت بسیار ارزنده پلیس راه شهرستان بشرویه آمار تصادفات برون شهری در حوزه استحفاظی این پلیس راه به یک نفر در سال ۹۴ کاهش پیدا کرد.

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال ۹۲ تعداد ۱۲ نفر فوتی داشته ایم که این تعداد در سال ۹۳ به ۴ نفر کاهش یافت و در طول سال ۹۴ نیز به یک نفر رسید.

نیک مرد با بیان اینکه طرح نوروزی همراه با ایستگاه صلواتی که به همت پلیس راه شهرستان بشرویه برای نخستین بار در خراسان جنوبی در این شهرستان برگزار شد، گفت: این امر سبب کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد از مسافران عبوری از این شهرستان زائر امام رضا(ع) هستند، افزود: امید است پلیس راه این شهرستان همچون گذشته خدمات ارزنده ای به زائران علی بن موسی الرضا(ع) ارائه کند.

علی باقری فرماندار شهرستان بشرویه نیز در این جلسه بیان کرد: قوانین وضع شده تنها برای افزایش رفاه حال عموم و حفظ جان افراد است.

وی از فعالیت نیروهای نظامی و انتظامی و پلیس راه که همواره برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه در تمام ایام خدمات ارائه می کنند، قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان بشرویه احترام به قانون را نشان از شخصیت افراد دانست و گفت: رعایت این قوانین، حفظ جان افراد و رعایت حقوق سایر شهروندان را سبب می شود.

در پایان از خدمات سروان سلامی قدردانی و سروان نخعی فرد به عنوان فرمانده جدید پلیس راه شهرستان بشرویه معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز