با اکثریت آرا:

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۵:۲۰
کد خبر: ۴۳۰۳۹۴
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی انتخاب شد
غلامرضا رضایی با کسب اکثریت مطلق آرا برای 4 سال دیگر سکان هدایت هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حمیدرضا برومند، در جلسه مجمع انتخابی رئیس هیات هنرهای رزمی خراسان جنوبی با بیان اینکه هیئت های ورزشی می بایست با برخورداری از برنامه، نگاه استانی و توجه به ورزش شهرستان محور داشته باشند، اظهار داشت: از ضرورت توسعه متوازن و عادلانه ورزش با مدیریت هدفمند سالن های ورزشی بصورت چند رشته ای و توسعه باشگاه داری بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ضرورت بهره مندی از راهنمایی بزرگان، صاحب نظران و پیش کسوتان بسیار مهم بوده و  استقبال از انتقادات و هم پوشانی برای اصلاح امور را باید روسای هیات ها در دستور کار قرار دهند.

عزت اله ابراهیمی، دبیر فدراسیون یگانه افتخار این فدراسیون در بین 50 فدراسیون ورزشی را اهتمام به توسعه ورزش های رزمی ایرانی عنوان کرد و گفت: ورزش بهترین مسیر برای توسعه مباحث فرهنگی است و این فدراسیون از تمامی ظرفیت ها برای دست یابی به این هدف والا بهره می گیرد.

در این جلسه همچنین اعضای پیشنهادی هیئت رییسه؛ غلامحسین محمودی راد، رضا زنگویی و آرزو ریحانی از مجمع رای اعتماد گرفتند.

مجمع انتخاباتی رییس هیاتی کونگ فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی در حالی به ریاست حمید رضا برومند،سرپرست اداره کل و عزت اله ابراهیمی، دبیر فدراسیون در تالار اجتماعات ورزش و جوانان بیرجند برگزار شد که غلامرضا رضایی به عنوان تنها نامزد انتخاباتی توانست با کسب اکثریت مطلق آرا از مجموع 16 رای ماخوذه برای 4 سال دیگر تصدی این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما