مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی خبر داد

تحویل فرم پایش۳۵۰ واحد صنعتی به شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۳:۱۶
کد خبر: ۴۳۰۴۴۰
تحویل فرم پایش۳۵۰ واحد صنعتی به شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی از تحویل دادن فرم پایش 350 واحد صنعتی به شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد.

عباس جرجانی در گفتگو با خبرنگار برنا در بیرجند با بیان اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده طرح پایش واحد های صنعتی به منظور اجرا شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی پایه ریزی شده است، اظهار داشت: دراین طرح تمام واحدهای تولیدی که اشتغال آنها زیر 100 نفر است در یک نرم افزار پایش می شود.

وی با بیان اینکه حدود 650 فرم بین واحدهای تولیدی صنعتی، کشاورزی خراسان جنوبی توزیع شده است، گفت: 350 واحد فرم های خود را به شهرک صنعتی تحویل داده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان جنوبی تعداد سوالات مطرح شده در این فرم ها را 28 سوال دانست و افزود: حدود 2 ماه است این فرم ها بین واحدهای تولیدی در استان توزیع شده است و واحدهایی هم که فرم ها را تحویل دادند مشکلات تک تک آن ها بررسی شده و درحال جمع بندی و ارائه به دستگاه های مرتبط برای رفع آن هستیم.

جرجانی با اشاره به اینکه زمانی برای اتمام فرم های پایش تعیین نشده، افزود: اما باید هرچه زودتر هر واحدی که تمایل به رفع مشکل و بررسی آن دارد این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: این طرح کمک خوبی برای تولید کنندگان در واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی است که در آن وضعیت اشتغال، مشخصات خطوط تولیدی، نوع تکنولوژی، درصد ظرفیت واقعی تولید و راکد بودن واحدها مشخص می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز