جایگاه CNG شهرداری فردوس پس از یک ماه تعطیلی راه‌اندازی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۰۸:۴۶:۰۴
کد خبر: ۴۸۲۷۷۰
جایگاه CNG شهرداری فردوس پس از یک ماه تعطیلی راه‌اندازی شد
جایگاه فروش گاز CNG شهرداری فردوس که به علت بدهی شرکت پیمانکار تعطیل شده بود با پیگیری شهرداری و همکاری فرمانداری، اداره برق و اداره گاز شهرستان فردوس بعد از یک ماه تعطیلی شروع به فعالیت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا،حمید حلاج‌فرد  در این باره اظهار داشت: کارمزد پیمانکاران بهره‌بردار که از سال 93 تغییری نکرده است کفاف هزینه‌های جاری و متفرقه جایگاه CNG را نمی‌دهد.

شهردار فردوس افزود: این امر موجب زیان‌ده بودن جایگاه شده است در حالی که هزینه‌های جاری از قبیل حقوق و دستمزد، آب، برق، گاز، روغن، تعمیرات و لوازم یدکی و غیره افزایش یافته است اما کارمزد جایگاه‌دار اضافه نشده است که خواستار بررسی موضوع توسط شرکت پخش فراورده‌های نفتی هستیم.

حلاج‌فرد در ادامه از پیگیری موضوع توسط فرمانداری و تقسط مبلغ بدهی پیمانکار بابت هزینه برق و گاز معرفی تشکر کرد و از مردم و شهروندان فردوس بابت اختلالات پیش آمده و قطع گاز جایگاه میدان امام رضا(ع) عذرخواهی کرد.

وی تصریح کرد: قرارداد جدید پیمانکار و بهره‌بردار به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که در آینده هزینه گاز مصرفی و قبوض برق به موقع پرداخت شود و جایگاه‌های فردوس با مشکل قطع برق و گاز روبه‌رو نگردند.

شهردار فردوس خاطرنشان کرد: جایگاه فروش گاز CNG شهرداری فردوس واقع در حاشیه بلوار امام رضا(ع) که به علت بدهی شرکت پیمانکار تعطیل شده بود با پیگیری شهرداری و همکاری فرمانداری، اداره برق و اداره گاز شهرستان فردوس بعد از یک ماه تعطیلی دوباره شروع به فعالیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز