اولین اردوی گنبد گیتی در خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۸۲۹۲۲
اولین اردوی گنبد گیتی در خراسان جنوبی برگزار شد
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‏جنوبی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های هماهنگ فرهنگی، جهاددانشگاهی استان با همکاری مرکز گردشگری علمی ـ فرهنگی دانشجویان ایران، 25 آبان ماه اولین اردوی گنبد گیتی در سومین دوره این طرح در کوه‌های باقران بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،حمید مرادی اظهارکرد: در راستای تقویت روحیه نشاط، شادابی، سلامت جسم و روح دانشجویان همچون سنوات گذشته این واحد برنامه‌های مفرح کوهپیمایی و کوهنوردی را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: امسال هم در سومین دوره اردوهای دانشجویی گنبد گیتی، اولین برنامه با حضور 40 نفر از دانشجویان دختر فعال عضوکانون‌های فرهنگی جهاددانشگاهی و موسسه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیرجند برگزار شد.

 سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی هدف از برگزاری این برنامه را تقویت روحیه نشاط، شادابی، پایداری و مقاومت در برابر سختی‌ها و آشنایی دانشجویان برای حفاظت از محیط زیست و پاکسازی محیط کوهستان برشمرد.

 مرادی تصریح کرد: این برنامه به همت مرکز گردشگری دانشجویان ایران، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان، انجمن علمی گروه مدیریت امورفرهنگی وکانون زمین پاک سازمان دانشجویان برگزار شد.

 وی یادآور شد: دانشجویان در این برنامه ضمن آموزش مقدماتی صعود و فرود در مناطق کوهستانی، به پاکسازی محیط‌زیست و جمع‌آوری زباله‌ها پرداختند.

 مرادی خاطرنشان کرد: این برنامه به مدت سه ساعت به‌طول انجامید و دانشجویان از منطقه بند امیرشاه به یکی از قله‌های مرتفع باقران صعود کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز