نخستین سامانه آنلاین فروش کتاب در خراسان جنوبی افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۷:۵۱:۲۴
کد خبر: ۴۸۶۵۸۲
نخستین سامانه آنلاین فروش کتاب در خراسان جنوبی افتتاح شد
نخستین سامانه آنلاین فروش کتاب در خراسان جنوبی همزمان با گشایش نمایشگاه پاییز کتاب و محصولات فرهنگ در شهر بیرجند راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،مدیر موسسه علمی، فرهنگی خوارزمی بیرجند در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در  اظهار داشت: نمایشگاه پاییز کتاب و محصولات فرهنگی با همکاری اداره کل فرهنگ، ارشاد خراسان جنوبی، شهرداری بیرجند و موسسه علمی فرهنگی خوارزمی بیرجند برگزار شده است.

محمدحسین رزقی گفت: در این نمایشگاه 17 هزار عنوان کتاب جهت بازدید و عرضه به علاقمندان به مدت یک ماه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب ‌خوانی و شکوفاسازی نیازهای مطالعه جامعه دایر شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه خرید آنلاین کتاب برای نخستین بار در استان، افزود: این کتاب فروشی آنلاین برای نخستین بار در خراسان جنوبی به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در داخل و خارج استان خدمات ارائه می‌دهد.

مدیر موسسه علمی، فرهنگی خوارزمی گفت: افراد می‌توانند با خرید از این سامانه آنلاین کتاب مورد علاقه خود را در داخل شهر بیرجند در دو نوبت صبح و عصر دریافت کنند به گونه‌ای که صبحها تا پایان ساعت اداری و بعداز ظهر نیز از 8 تا 10 شب سفارشات مشتریان توسط پیک ارسال می‌شود و سفارشات خارج از شهر بیرجند و یا استان نیز پذیرفته شده و با هزینه پستی ارسال می‌شود.

رزقی بیان کرد: برای راه‌اندازی سامانه خرید آنلاین و افتتاح نمایشگاه پاییز کتاب با 17 هزار عنوان کتاب در مجموعه این دو بخش بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: همچنین برای نخستین بار در استان جمعه بازار کتاب را خواهیم داشت که جمعه این هفته در مکان خیابان مدرس نبش مدرس 7 برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز