پیکر ۳ شهید گمنام وارد بیرجند شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۰۹:۰۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۶۶۲۰
پیکر ۳ شهید گمنام وارد بیرجند شد
صبح امروز پیکر پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه بیرجند شد که با ورود این سه شهید عطر شهادت در آسمان خراسان جنوبی پیچید.

به گزارش خبرگزاری برنا، علی قاسمی صبح امروز در فرودگاه بیرجند اظهار داشت: بار دیگر عطر شهدا در خراسان جنوبی پیچید و از امروز میزبان سه شهید گمنام هستیم.

وی افزود: امروز پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد فرودگاه بیرجند شد که این مراسم با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: یکی از این شهدا 39 ساله است که در عملیات خیبر در سال 62 در جزیره مجنون به شهادت رسیده و دیگری 39 ساله در عملیات والفجر یک در فروردین ماه 61 منطقه فکه به فیض شهادت نایل شد.

وی بیان کرد: دیگر شهید گمنام 42 ساله که در منطقه عملیات خیبر در سال 62 و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است و قرار است این شهید در حسینه جماران بیرجند در روز شهادت امام رضا(ع) به خاک سپرده شود.

قاسمی گفت: قرار است پیکرهای مطهر این سه شهید گمنام از مسیرهای میدان آزادی، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان شهید مطهری و خیابان مدرس عبور و وارد معراج شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: پیکر دو شهید گمنام روز 9 آذرماه در بخش درح سربیشه به خاک سپرده می‌شود.

قاسمی تصریح کرد: با ورود پیکر این سه شهید گمنام تعداد شهدای گمنام خراسان جنوبی 118 شهید می‌شود که در 43  نقطه از استان به خاک سپرده شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز