کویر بشرویه میزبان مهندسین سراسر کشور است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۴:۳۱
کد خبر: ۵۱۴۰۷۹
کویر بشرویه میزبان مهندسین سراسر کشور است
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز مهندس 4 الی 6 اسفند ماه گردهمایی مهندسین سراسر کشور در کویر بشرویه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنامحمدحسین اکبری ، با اشاره به اینکه در اذهان عمومی مهندس تداعی کننده خلاقیت، نوآوری، حرکت و پیشرفت است، اظهارکرد: روز مهندس بهانه‌ای برای الگوسازی از اندیشه سترگ مهندسی ایران زمین برای آینده‌سازان این مرز و بوم بوده که با تکیه بر همت و بهره‌گیری از علم و دانش بومی، حفظ و اعتلای میراث نیاکان خویش را رقم می‌زند.

وی افزود: در روز ملی مهندسی، با یادآوری تعهد و مسئولیت خود، در حال و آینده و به تأسی از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی، فارغ از هر نگاهی، با همدلی و مودت و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های مهندسی و با تکیه بر اخلاق حرفه ای، در راستای پیشرفت و آبادانی ایران بیش از همیشه کوشا خواهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ادامه داد:  با این کار سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار ایران به خوبی ایفا خواهیم کرد.

اکبری  از برگزاری گردهمایی مهندسین  کشور در کویر بشرویه در اسفند ماه خبرداد و گفت: خراسان جنوبی 4 الی 6 اسفندماه میزبان مهندسین کشور است که این برنامه به منظور فراهم کردن محیطی دوستانه و سرشار از احترام و نشاط و همدلی برای ارتباط مهندسین سراسر کشور تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه بدنبال فراهم کردن فرصت‌هایی برای تجربه‌های آموزنده، شگفت انگیز و متفاوت از تلاشگران عرصه مهندسی این مرز و بوم خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله اهداف این گردهمایی تقدیر و ارج نهادن به شغل مهندسی، ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین مهندسین، همدلی و آشنایی مهندسین سراسر کشور با یکدیگر، بزرگداشت یاد و نام استاد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و جلب حمایت و افزایش اعتماد مردم نسبت به مهندسین است.

اکبری ادامه داد: همچنین استقبال از شگفتی‌ها، تنوع و نوآوری در سفرهای طبیعت‌گردی، اجرای سفرهای مسئولانه با توجه به اصول حفاظت از محیط زیست و احترام به فرهنگ و باورهای مردم بومی و بکارگیری امکانات محلی در راستای تقویت اقتصاد جوامع بومی از دیگر اهداف این برنامه است.

وی یادآور شد: در این برنامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت‌یابی شب و روز و کار با GPS، دانش‌افزایی تئوری و عملی مهندسین، آشنایی با ویژگی‌ها و مناطق مختلف کویر و بکارگیری آموزش‌های تئوری درعرصه عمل نیز گنجانده شده است.

 

نظر شما