صدورکد بین المللی IR برای کارخانه خوراک دام در خراسان‌جنوبی

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۸:۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۱۴۰۸۰
صدورکد بین المللی IR برای کارخانه خوراک دام در خراسان‌جنوبی
مدیرکل دامپزشکی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر کد بین المللی IR برای کارخانه خوراک دام صادر و طی مراسمی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ،دامپزشکی استان، علیرضا رفیعی‌پور افزود: این اولین کارخانه خوراک دام و طیور در استان است که این کد بین المللی را دریافت می‌کند که اهمیت بسیار زیادی در صادرات محصولات این کارخانه به سایر نقاط دنیا دارد.

وی از حضور مسوولان سازمان دامپزشکی کشور در افتتاح پروژه‌های دامپزشکی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری و استانی رونمایی از کد IR برای کارخانه خوراک دام و افتتاح بیمارستان دامپزشکی در این ایام انجام خواهد شد.

رفیعی پور اعتبار هزینه شده برای تکمیل و تجهیز کارخانه خوراک دام برای دریافت کد بین المللی را بالغ بر 7 میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: با پیگیری‌هایی که طی دو سال اخیر انجام دادیم، موفق شدیم برای یک کشتارگاه طیور و یک کارخانه خوراک دام این کد ارزشمند را دریافت کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان در خصوص سایر پروژه‌های دامپزشکی در دهه فجر امسال تصریح کرد: افتتاح بیمارستان دامپزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال با زیربنایی بیش از ۳۰۰ مترمربع افتتاح می‌شود.

وی اظهار کرد: دو مرکز داروخانه دامپزشکی و کلینیک واکسیناسیون در شهرستان خوسف نیز از دیگر پروژه‌های دامپزشکی استان است که با اعتباری ۲۵۰ میلیون ریال برای احداث کلینیک و مرکز واکسیناسیون شهرستان خوسف هزینه شده که راه‌اندازی این کلینیک و مرکز واکسیناسیون بیش از ۴ نفر به صورت مستقیم اشتغال‌زایی داشته است.

رفیعی‌پور خاطرنشان کرد: داروخانه دامپزشکی نیز با اعتبار یک میلیارد ریال راه‌اندازی می‌شود که برای 2 نفر اشتغال‌زایی دارد

 

نظر شما