فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

جهاد اقتصادی نمونه‌ای از عرصه انقلابی‌گری است

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۱:۳۰
کد خبر: ۵۱۴۱۴۸
جهاد اقتصادی نمونه‌ای از عرصه انقلابی‌گری است
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: عرصه انقلابی‌گری نیز جهاد اقتصادی و رمز انقلابی‌گری ایستادگی و مقاومت بوده و نتیجه آن پیروزی در جبهه حق است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ علی قاسمی در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، اظهارکرد:در حال حاضر وظیفه ما حفظ و حراست از دستاوردهای بزرگ به عنوان هدیه الهی است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با جهاد کبیر، بیان کرد: ملت ایران جهاد صغیر را در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نحو احسن انجام داده و اکنون زمان جهاد کبیر رسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: جهاد کبیر یک بحث اجتماعی و فقهی برای حکومت اسلامی است که در برابر استکبار، زورگویی‌ها و مستکبرین ایستادگی کنند.

قاسمی با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی باید با عمل و اندیشه خود به مستکبران نه بگویند و در برابر آن‌ها تسلیم نشوند، عنوان کرد: واقعیت و تاریخ اسلام این بوده که انقلابی‌گری همواره وجود داشته است.

وی با بیان اینکه همواره بین حق و باطل، طاغوت و اسلام این مبارزه جریان دارد، افزود: مبارزه حق و باطل یک جریان تاریخی بوده و روح این مبارزه انقلابی‌گری است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عرصه انقلابی‌گری نیز جهاد اقتصادی است، افزود: رمز انقلابی‌گری ایستادگی و مقاومت بوده و نتیجه مبارزه و انقلابی‌گری نیز پیروزی در جبهه حق است.

قاسمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شش شاخص را برای انقلابی بودن مطرح کرده‌اند، بیان کرد: نخستین شاخص انقلابی‌گری پایبندی به مبانی اسلام و دومین شاخص نیز همت بلند برای رسیدن به آرمان‌ها است.

وی، پایبندی به استقلال کشور را یکی دیگر از شاخصه‌های انقلابی‌گری عنوان کرد و گفت: ملت ایران باید در تمامی صحنه‌های منطقه‌ای، جهانی و بین‌المللی استقلال خود را حفظ کند و استقلال فرهنگی مهمترین نکته است که با انتخاب سبک زندگی ایرانی اسلامی محقق می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه حساسیت به دشمن یکی دیگر از این شاخصه‌ها است، بیان کرد: اینکه امروز برخی اصل دشمن را انکار می‌کنند این انکار کردن خود یک توطئه است.

قاسمی خاطرنشان کرد: آخرین شاخصه انقلابی گری نیز تقوای سیاسی و دینی بوده که مهمتر از تقوای فردی است.

 

نظر شما