معاون استانداری :

سیاست اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی با رویکرد جهادی انجام می شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۰۸:۳۷:۳۰
کد خبر: ۵۲۴۷۹۷
سیاست اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی با رویکرد جهادی انجام می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، رویکرد کار در این ارتباط جهادی است.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ بی بی عصمت سرفرازی، در نشست شورای راهبری اقتصاد مقاومتی استان این مطلب را بیان کرد. 
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد و مباحث مختلف در مورد اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: رفع برخی از مشکلات و چالش ها در شهرک های صنعتی، با همکاری و مساعدت سازمان شهرک های صنعتی ایران انجام خواهد شد با توجه به بازدید اخیر معاون سازمان شهرک های صنعتی ایران به رفع این چالش ها امیدوار هستیم.
رئیس شورای راهبری اقتصاد مقاومتی استان ، با تاکید به تلاش های مستمر استاندار برای محقق شدن طرح های توسعه ای همچون آبرسانی استان ، اجرای راه آهن و دو بانده شدن راه ها، افزود: با توجه به ویژگی ها و کمبود امکانات در خراسان جنوبی و مزیت های موجود در استان های برخوردار، جذب سرمایه گذار کار بسیار مشکلی است که مساعدت و توجه ویژه دولت و نظام را طلب می کند.
وی، با ابراز امیدواری مبنی بر حضور وزیر نفت با هیات همراه رئیس جمهوری در سفر به استان، گفت: دغدغه اصلی استان خشکسالی و خام فروشی مواد معدنی است.
شب گذشته ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان، به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و با حضور اعضای دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در وزارت نفت و مدیران ذی ربط استان تشکیل و کمیته های مربوط گزارش عملکرد خود را ارایه کردند. 

 

نظر شما