استاندار خراسان جنوبی:

تلاش دولت یازدهم رشد و توسعه مناطق محروم است

۱۳۹۶/۰۱/۲۷ - ۰۸:۵۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۱۳۲
تلاش دولت یازدهم رشد و توسعه مناطق محروم است
استاندار خراسان جنوبی گفت : دولت تدبیر و امید با توجه ویژه به مناطق محروم در صدد رشد و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته است به همین منظور توجه بیشتری به شهرستانهای تابعه استان داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا،سید علی اکبر پرویزی عصر روز شنبه در شورای اداری شهرستان قاینات افزود: یکی از برنامه های ما این است که اعضای دولت با سفر به خراسان جنوبی از اوضاع واحوال استان ما مطلع شوند و کمکی هم برای رفع محرومیت ها داشته باشند تا این استان نیز از حداقل امکانات رفاهی نیز بهره مند شود.

وی گفت: رئیس جمهوری به خراسان جنوبی توجه ویژه ای دارد و علت انتخاب این استان به عنوان اولین سفر استانی در سال 96 جلب نگاه مسئولان و هیات دولت به این منطقه بود و در کمتر از یک ماه، 2 نفر از وزیران دولت به استان آمدند و در ادامه راه نیز بر اساس دعوتی که داشته ایم در اردیبهشت ماه امسال نیز برخی از معاونان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به این استان سفر خواهند کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از حضور معاونان رئیس جمهوری و اعضای کابینه برای شتاب توسعه استان استفاده کنیم.

فرماندار قاینات نیز در این جلسه ضمن بیان خدمات دولت در حوزه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه ما معتقدیم که ارتباطات و گسترش زیرساخت های ارتباطی مبنای توسعه و عمران است. 

بهمن کهن ترابی افزود: در دولت تدبیر و امید در این زمینه گام های اساسی و ارزشمند زیرساختی برداشته شده است و تمام فرهیختگان، روشنفکران و مردم با فضیلت این شهرستان، قدردان زحمت ها و تلاش های بسیار خوب این دولت که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده ، هستند.

امام جمعه قاین نیز در این جلسه با اشاره به انتخابات پیش رو بر عدالت محوری تاکید کرد و گفت: قطعا حضور در انتخابات بسیار مهم است و دشمن هم این حضور را رصد می کند.

حجت الاسلام سید مرتضی اصفهانی یادآور شد: هر چه حضور مردم در انتخابات کمرنگ تر باشد، دشمن نیز از این موضوع خوشحال تر می شود بدین منظور همه باید زمینه و بستر حضور حداکثری و مشارکت آنان را در انتخابات 29 اردیبهشت فراهم کنند.

پروژه های شاخص مخابراتی شهرستان قاینات با اعتبار 81 میلیارد ریال عصر روز شنبه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.

شهرستان قاینات دارای پنج شهر و 175 روستا و آبادی و با جمعیتی بالغ بر 120 هزار نفر، دومین شهرستان پرجمعیت خراسان جنوبی است که از سابقه دیرینه تاریخی، فرهنگی و تمدنی برخوردار است.

 

نظر شما