استاندار خراسان جنوبی:

ایجاد باشگاه بومی برای استان خراسان جنوبی در دستور کار است

۱۳۹۶/۰۲/۱۰ - ۰۹:۰۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۱۱۸۸
ایجاد باشگاه بومی برای استان خراسان جنوبی در دستور کار است
استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مذاکراتی با بخش خصوصی در مورد سرمایه‌گذاری در فوتبال استان صورت گرفته است گفت: پیگیر ایجاد باشگاه بومی در استان هستیم تا روح تازه‌ای در استان خراسان جنوبی دمیده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،سید علی‌اکبر پرویزی ظهر امروز در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در صورت ورود بخش خصوصی در حوزه تیم‌داری و سرمایه‌گذاری در این زمینه، استان خراسان نیز با در اختیار گذاشتن ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی موجود حمایت مالی و معنوی لازم را انجام خواهد داد که در این راستا مذاکراتی با بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از نخستین روزهای شروع خدمت در خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند که اخیراً در سفر رئیس جمهور به استان بهره‌برداری شد پیگیر ایجاد باشگاه بومی در استان بودیم تا روح تازه‌ای در استان دمیده شود.

نماینده عالی دولت در استان توجه جدی مدیران به وضعیت چمن و تأسیسات موجود در ورزشگاه را خواستار شد و گفت: مکان‌یابی طرح از ابتدا ایرادات جدی داشت از این رو برای منحرف ساختن کانال سیل خیز که در محدوده ورزشگاه قرار گرفته است بودجه زیادی تاکنون صرف شده است.

پرویزی با تاکید بر اینکه برای شناخت ایرادات و اشکالات احتمالی موجود در ورزشگاه جدیدالاحداث بیرجند لازم است چند مسابقه فوتبال بین باشگاه‌های کشور در این محل صورت پذیرد گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران مربوطه در استان باید در این زمینه مساعدت و همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار خراسان جنوبی به فوتبال استان تصریح کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته فدراسیون فوتبال، پرطرفدارترین برنامه رسانه ملی برنامه 90 است که در حوزه تخصصی فوتبال فعالیت می‌کند.

مهدی تاج با اشاره به بودجه اندک فدراسیون فوتبال گفت: با همین بودجه کم در حال حاضر فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و رده‌های سنی مختلف کشور در رده‌بندی جهانی وضعیت مطلوبی پیدا کرده‌ند از این رو در صورت سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در سال‌های آینده روزهای بهتری در انتظار فوتبال کشورمان خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز