مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی:

زیرساخت‌های ثبت احوال خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۴:۱۷
کد خبر: ۵۵۱۷۶۹
زیرساخت‌های ثبت احوال خراسان جنوبی برای برگزاری انتخابات سالم فراهم است
مدیرکل ثبت احوال استان خراسان جنوبی گفت: در مدت باقیمانده تا انتخابات کار تعویض شناسنامه‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود تا مردم در روز انتخابات با مشکلی روبه‌رو نشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا،علی پورحسین  اظهار داشت: مردم قبل از فرارسیدن روز انتخابات نسبت به در دسترس بودن اوراق هویتی خود که شامل شناسنامه و کارت ملی است اطمینان حاصل کنند. هم استانی‌هایی که پیامک وصول کارت ملی هوشمند برای آنها آمده است هرچه زودتر برای دریافت این کارت به ادارات ثبت احوال سطح استان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال  خراسان جنوبی اظهار داشت: در مدت باقیمانده تا انتخابات کار تعویض شناسنامه‌ها با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت تا مردم در روز انتخابات با مشکلی روبه‌رو نشوند.

وی بیان کرد: هم استانی‌هایی که جهت تعویض شناسنامه‌های خود در این ایام مراجعه می‌کنند حتماً تا قبل از روز رأی‌گیری نسبت به تحویل آن اقدام کنند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب دلگرمی دوستان انقلاب اسلامی ایران در سراسر جهان شده و خار چشم دشمنان و معاندین این نظام مقدس خواهد بود.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی تصریح کرد: هم استانی‌هایی که قصد مسافرت و یا جابجایی در شهرستان‌های استان در روز انتخابات را دارند حتماً شناسنامه و کارت ملی خود را همراه داشته باشند تا در اولین فرصت رأی خود را به صندوق بیندازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز