مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد:

جشنواره «نشاط و امید» در خراسان جنوبی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۲۹:۲۱
کد خبر: ۸۴۷۹۵۰
جشنواره «نشاط و امید» در خراسان جنوبی برگزار می شود
مهران سرپرست: در این جشنواره از برترین‌های نخبه جوان در 6 زمینه فضای مجازی، گردشگری، کارآفرینی، مشارکت های اجتماعی، جوان برتر عشایر نیز تجلیل به عمل می‌آید.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مهران سرپرست، مدیر کل ورزش و جوانان استان، از برگزاری جشنواره ملی نشاط و امید در تیرماه خبر داد و الگوسازی در زمینه ایجاد نشاط برای جوانان را از جمله اهداف برپایی این جشنواره خواند و گفت: سال گذشته نیز این جشنواره در استان برگزار شد که با بازخوردهای خوب دستگاه‌های مختلف روبرو شدیم در همین راستا خروجی‌های مشاهده شده ما را بر آن داشت تا در این زمینه که به طور حتم از نیازهای جدی جوانان است فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: برای حضور در این جشنواره علاوه بر عموم جوانان از جوانان هنرمند، ورزشکار و نخبه سراسر استان نیز دعوت و از برترین‌های نخبه جوان در 6 زمینه فضای مجازی، گردشگری، کارآفرینی، مشارکت های اجتماعی، ورزش و جوان برتر عشایر نیز تجلیل به عمل می‌آید.

سرپرست، از دعوت مسولین ارشد استانی برای این جشنواره خبر داد و عنوان کرد: شیوه نامه تصویب شده ما را از کارهای تکراری و بیهوده است، بنابراین تلاش داریم در این جشنواره که در تیر ماه سال جاری به میزبانی مرکز استان برگزار خواهد شد از محتواهای متنوع و مؤثر برای جوانان بهره ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه به مدیران شهرستان ها تأکید کردیم که زمینه حضور عموم جوانان در این جشنواره را مهیا کنند اظهار کرد: برنامه‌های این جشنواره در ستاد ساماندهی استان‌ و شهرستان‌ها با کمک نهادها و دستگاه‌های مختلف دولتی و همچنین مؤسسات مرم نهاد بررسی و اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری از امکانات مادی بهتری برای برپایی طرح‌های ملی برخوردار شدیم، بنابراین با توجه به ضرورتی که در زمینه ایجاد نشاط و امید در میان جامعه جوانان وجود داشت اقدام به برپایی این مهم کردیم و تصمیم داریم، در حاشیه این جشنواره با برپایی مراسم گلریزان با محوریت کمک به سیل زدگان مناطق غرب کشور قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش آلام هموطنان خود برداریم.

مهران سرپرست در پایان با تأکید بر اینکه جوانان به خوبی می‌توانند درست و نادرست را از یکدیگر تشخیص دهند اظهار کرد: جوان تمایز میان تفریح و شادی منفی کاذب با نشاط‌ آفرینی سازنده را می‌داند اما باید به آنان اطمینان کرد و امکاناتی برای بروز و ظهور در اختیارشان قرار داد. وظیفه ما در این میان توانمندسازی است ولی تکرار و تذکر بیش از حد راه به جایی نخواهد برد.

این جشنواره به صورت شهرستانی در هفته جوان امسال در تمامی شهرستان های تابعه برگزار شد و تجلیل از برترین های آن نیز در جشنواره نشاط و امید استانی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز