در نشست تخصصی برنامه های سال ۹۸ ورزشی استان بیان شد:

اتمام حجت معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با هیات ورزشی +عکس

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۷:۵۸:۲۷
کد خبر: ۸۵۷۴۶۷
وی با اشاره به برخی از مشکلات در هیات ورزشی را در کمیته انضباطی هیئت حل کنید افزود: 70 درصد از وقت ما در اداره کل صرف این موضوع شده که برخی از موضوعات دیگر را هم تحت شعاع قرار می دهد و دیگر برای موضوعات حاشیه ای هیات وقت نمیگذاریم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست تخصصی روسای هیات ورزشی خراسان جنوبی با مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن جلسات جدید اداره کل برگزار شد.

مهران پور معاون ورزش اداره کل نیز در این مراسم عنوان کرد: برنامه های عملیاتی سال جاری، طرح استعدادیابی، المپیاد برترین های سال 98، آیین مدال آوران و قهرمانان حوزه ورزشی، لیگ های استانی و کشوری را جزء دستور کارها این جلسه اعلام کرد.

وی با اشاره به برخی از مشکلات در هیات ورزشی را در کمیته انضباطی هیئت حل کنید افزود: 70 درصد از وقت ما در اداره کل صرف این موضوع شده که برخی از موضوعات دیگر را هم تحت شعاع قرار می دهد.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز تاکید کرد: مبالغ اجاره را صاحبان ملک پرداخت کنید. وی بیان کرد: برای این گونه مسائل دیگر وقت نخواهیم گذاشت. مهران پور به عدم تکمیل اسناد مالی توسط هیات ورزشی اشاره کرد و گفت: سازمان بازرسی به ما هشدار می دهد و حتی این موضوع به وزارت خانه هم کشیده شود شایسته استان هم نیست.

وی از هیئتی که تعهدات خود را به وزرشکار نامی استان عمل نکرده است اشاره و بیان کرد: حساب این هیئت را بسته ایم تا به تعهدات خود عمل کند و دیگر هیچ کمکی به آن نخواهیم کرد.

IMG_20190612_181755

 

IMG_20190612_181708IMG_20190612_181659

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز