معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور

از ظرفیت های سرپرست در معاونت ورارت ورزش استفاده خواهم کرد / سفرهای نامحسوس معاون امور مجلس وزارت ورزش به استان ها / دکتر سلطانی فرد رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی شد

۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۴۹:۲۶
کد خبر: ۸۸۲۹۵۸
تقی زاده با تاکید براینکه به طور نامحسوس برای ارزیابی و عملکرد مدیران کل و اداره ورزش و جوانان به استان ها سفر خواهم کرد چرا که دکتر سلطانی فرد به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی معرفی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جمشید تفی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی  از ریاست دکتر سلطانی فرد به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: طی حکمی از سوی دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایشان موظف کردند تا هر ماه به خراسان جنوبی سفر کنند و پروژه های توسعه ای استان را رصد کنند. وی با اشاره به اینکه بیرجند به عنوان نامدار توسعه ورزش های بومی محلی در کشور است افزود: نامحسوس به استان ها سفر خواهم کرد و پایش مدیریتی را انجام خواهیم داد.

تقی زاده با تاکیدبر اینکه طبق صلاح دید وزیر حتما نگاه و برنامه ها را عملیاتی می کنیم خاطرنشان کرد: خلق ارزش، زیرساخت های مدرن مبتنی بر اهداف، ارتباطات تاثیرگذار با مرکز کشور را از مدیر کل جدید خواهم خواست.

وی با تاکید براینکه از ظرفیت های مهندس مهران سرپرست در معاونت های وزارت ورزش و جوانان استفاده خواهم کرد چرا که به خوبی توانست از توانایی های خود در توسعه این استان استفاده کرد.

 

نظر شما