مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تاکید کرد:

سرمایه گذاری در آموزش و پرورش اولویت هیئت کاراته / جایگاه کاراته در شان استان نیست

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۰:۵۹:۵۳
کد خبر: ۸۸۵۶۴۰
سرمایه گذاری در آموزش و پرورش اولویت هیئت کاراته / جایگاه کاراته  در شان استان نیست
عزیزی به رئیس جدید هیئت استان پیشنهاد داد تا در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند و از ظرفیت دانشگاه های استان در رسته هاس مربیگری استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مجمع عمومی انتخابات رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی به ریاست حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای هیئت رئیسه هیئت کاراته خراسان جنوبی در سالن جلسات اداره کلبرگزار شد.

حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای اولین بار ورزش کاراته در المپیک قرار گرفته است عنوان کرد: در این دوره از مسابقات سه سهمیه ایران کسب کرده است. وی با اشاره به اینکه جامعه کاراته استان بیش از هر موقع اکنون نیازمند همدلی و همزبانی است افزود: توسعه ورزش همگانی یکی از مهمترین اولویت ماست و اداره کل ورزش و جوانان یکی دستگاه فرهنگی است. عزیزی با بیان اینکه کاراته استان ظرفیت بی شماری دارد ادامه داد: 600 ورزشکار سازمان یافته در 9 شهرستان خراسان جنوبی زیبنده هیئت کاراته نیست و باید پیش از پیش به این رشته توجه کرد تا  بتوانیم در چشم انداز 1400 حداقل باید چند تن از کاراته کای استان در تیم ملی حضور یابند.

وی افزود: در سال گذشته  هیئت کاراته استان موفق به کسب 8 طلا بین المللی، 1 طلای کشوری، 7 نقره بین المللی، 10 برنز بین المللی، 5 برنز کشوری و در 4 ماه سالجاری 1طلا، 1 نقره و 2 برنز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: از بیرون استان هیچ اتفاقی برای کاراته استان نمی افتد و کاراته استان نیازمند هماهنگی و انسجام است. عزیزی به رئیس جدید هیئت استان پیشنهاد داد تا در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کند و از ظرفیت دانشگاه های استان در رسته هاس مربیگری استفاده کنید.

وی گفت: 37 ورزشی استان در قالب 96 رشته ورزشی به مسابقات المپیاد ورزشی اعزام می شوند که بیشتر ورزشکاران در رده سنی نوجوانان است و از هیئت کاراته توقع داریم تا سال آینده در المپیاد ورزشی شرکت کنند. وی خاطرنشان کرد: اکنون جایگاه کاراته استان زیبنده ورزشکاران و جوانان استان نیست.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز