معاون سیاسی و امنیت اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در جشنواره نشاط و امید:

شخص رئیس جمهور یا دولت را به تنهایی مقصر دانستند یعنی بازی در زمین دشمن / رشد ۴۰ درصدی سمن ها در خراسان جنوبی / تجلیل از ۱۰ جوان منتخب استان+ ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۰۹:۳۷:۰۶
کد خبر: ۸۸۶۷۱۵
شخص رئیس جمهور یا دولت را به تنهایی مقصر دانستند یعنی بازی در زمین دشمن / رشد ۴۰ درصدی سمن ها در خراسان جنوبی / تجلیل از ۱۰ جوان منتخب استان+ ببینید
خوش خبر با تاکید براینکه شخص رئیس جمهور و دولت را به تنهایی مقصر جلوه دادن یعنی در زمین دشمن بازی کردن است خاطرنشان کرد: دشمنان از این فرصت استفاده می کنند و بهره لازم را می برند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، جشنواره نشاط و امید به همت اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و سازمان مردم نهاد پارند در سالن شهیدان قاسمی بیرجند با حضور حداکثری مردم مرکز استان با حضور ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و موسوی کیا مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مریم مهرور معاون فرهنگی و امور جوانان استان برگزار شد.

در این مراسم ناصر خوش خبر معاون سیاسی و امنیت اجتماعی استانداری خراسان جنوبی  با ابلاغ سلام محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به مردم و مجریان برگزاری این مراسم بیان کرد: براساس شاخص های سازمان ملل سطح توسعه یافتگی کشورها را با معیار امید به زندگی مردم آن کشور و منطقه می سنجند.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی باید در چهارچوبی باشد که به معیارهایی ایرانی اسلامی لطمه وارد نکند افزود: نشاط اجتماعی لازمه زندگی بشر است که در همین راستا برنامه های در دستگاه های اجرایی تدوین شده است. 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: تهسیل، تهذیب و ورزش را به جوانان توصیه کردند و امروزه جوانان ما نسلی با هوش هستند که با حضورشان در صحنه های مختلف همچون راهپیمایی ها رعب و وحشت را به جان دشمن تا دندان مسلح می اندازد. 

خوش خبر با تاکید براینکه حضور جوانان در جنگ 8 ساله موجب شد تا به پیروزی برسیم بیان کرد: اکنون که در جنگ اقتصادی هستیم بازهم نظام جمهوری اسلامی ایران به جوانان خود می بالد که توانسته در جنگ مقاومت و پیروز شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید 486 تشکل غیر دولتی در استان فعالیت می کنند که رشد 40 درصدی را نشان می دهد. 

معاون سیاسی استاندار با تاکید براینکه جامعه ما مشکلاتی دارد و کسی منکر آن نیست خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی و همزبانی مهمترین اولویت در انسجام برای رفع مشکلات نظام است چرا که در برخی از محفل های سیاسی شاهدیم که دولت را به تنهایی مقصر می دانند. خوش خبر با تاکید براینکه شخص رئیس جمهور و دولت را به تنهایی مقصر جلوه دادن یعنی در زمین دشمن بازی کردن است خاطرنشان کرد: دشمنان از این فرصت استفاده می کنند و بهره لازم را می برند.  

وی خاطرنشان کرد: استان در مسیر توسعه قرار گرفته است و همراهی، همگرایی با برنامه های توسعه ای استان و استاندار و همکاری با تیم دولت می تواند به توسعه اقتصادی و همه جانبه استان کمک بکند. 

وی با بیان اینکه  در سالی که سال انتخابات است قانون مداری باید اولویت باشد تا فردی اصلح را انتخاب کنیم تصریح کرد: به هیچ کسی یا گروهی اجازه نخواهیم داد تا از امکانات دولتی برای جزب یا گروهی خاص در انتخابات استفاده کند چرا که شفاف سازی برنامه های کاندیداهای احتمالی و زمینه سازی برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات سرنوشت ساز مهمترین اولویت ما است.

جشن2

جشن1

جشن

جشن3

جشن5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز