مدیر شرکت شهرک های کشاورزی خراسان جنوبی تاکید کرد:

عزم دولت برای ایجاد اشتغال در توسعه مجتمع های گلخانه ای

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۲:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۹۲۶۰۹
عزم دولت برای ایجاد اشتغال در توسعه مجتمع های گلخانه ای
اکبری با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه همکاران در شرکت شهرک های کشاورزی برای سهولت بخشیدن به روال کار متقاضیان و بهره برداران است، گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت در مرداد ماه سال جاری، صدور جواز تاسیس واحدهای گلخانه ای در این شرکت انجام می شود

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمدحسین اکبری مدیر شرکت شهرک های کشاورزی خراسان جنوبی  با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه همکاران در شرکت شهرک های کشاورزی برای سهولت بخشیدن به روال کار متقاضیان و بهره برداران است، گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت در مرداد ماه سال جاری، صدور جواز تاسیس واحدهای گلخانه ای در این شرکت انجام می شود.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی خراسان جنوبی افزود: مهمترین هدف ما برای صدور مجوز، کوتاه کردن روال دریافت جواز تاسیس، ترغیب و تشویق سرمایه گذاران برای راه اندازی واحدهای گلخانه ای با ایجاد اشتغال در سال رونق تولید می باشد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر جواز تاسیس تنها برای واحدهای گلخانه ای است که در مجتمع های گلخانه ای فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

اکبری با اشاره به اینکه افراد متقاضی برای تهیه طرح به کارشناسان و صاحب نظران متخصص در شرکت های مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشاورزی، معرفی می شوند، اظهار داشت: روندکار برای صدور سرعت یافته و متقاضیان پس از انجام مراحل اولیه صدور، برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی می گردند.

مدیر شرکت شهرک های کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: افراد متقاضی پس از ثبت نام در سامانه سیتا، برای تهیه طرح و دریافت صدور مراجعه و ما در راستای شعار سال و ایجاد اشتغال، در کوتاهترین زمان ممکن روند دریافت مجوز پیگیری و تا صدور انجام می دهیم.

وی تاکید کرد: یکی از محاسن این امر، ثبت ملکی واحد گلخانه ای پس از انجام مراحل قانونی به نام شخص متقاضی خواهد بود.

نظر شما