اولین نشست ۳ ساعته عزیزی با روسای هیات ورزشی استان :

خانه جوان مرکز استان به دبیرخانه هیات ورزشی تبدیل می شود / ۳ هیئت به صورت ویژه حمایت خواهند شد / کسب ۱۹ مدال با ۳۵۰ میلیون تومان و حضور ۱۲ هیات

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۲۰:۴۵:۴۸
کد خبر: ۸۹۸۲۶۹
خانه جوان مرکز استان به دبیرخانه هیات ورزشی تبدیل می شود / ۳ هیئت به صورت ویژه حمایت خواهند شد / کسب ۱۹ مدال با ۳۵۰ میلیون تومان و حضور ۱۲ هیات
حسن عزیزی گفت: در راستای تسهیل کارها و مکاتبات هیات ورزشی مقررشد خانه جوان مرکز استان به دبیرخانه هیات ورزشی تبدیل شود و به هیات خدمت رسانی کنند و ز هیات ورزش های زورخانه ای، ورزش های معلولین و روستایی به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، اولین نشست هم اندیشی روسای هیات ورزشی استان با حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در سالن جلسات اداره کل ورزش برگزار شد.

حسن عزیزی بااشاره به اینکه رویکردما جوان گرایی است عنوان کرد: دو دوره مدیریتی بیشتر در هیات ورزشی جوابگو نیست. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به تعویق در پرداخت اعتبارات المپیاد های ورزشی اشاره کرد و افزود: شایسته استان نیست که روسای هیات ورزشی از جیب شخصی خودشان هزینه المپیاد ورزشی را پرداخت کنند که ما برای پرداخت هزینه ها در حال پیگیری هستیم. 

عزیزی با بیان اینکه ما نتیجه برای ما اهمیت دارد ادامه داد: در ساختار هیات ورزشی ضعیف هستیم چرا که برنامه هیات ورزشی مبتنی بر اعتبارات نبوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از شورای راهبردی ورزش استان خبرداد و بیان کرد: این شورا ورزش کلیه دستگاه های اجرایی ساماندهی می کند. وی شورای حکمیت را یکی دیگر از سیاست های جدید اداره کل دانست و افزود: تشکیل شورای عالی فنی هیات ورزشی استان تشکیل خواهد شد و این شورا بر تیم بندی هیات نظارت خواهد کرد.

وی از عدم برگزاری مجمع سالیانه هیات ورزشی گلایه کرد و گفت: متاسفانه برخی از اعتبارات با هماهنگی و برنامه سالیانه هیئت توزیع نمی شود.

حسن عزیزی با تاکید براینکه همگانی کردن ورزش یکی از مهمترین اولویت های ما است افزود: استان را قطب بندی کردیم و هر شهرستان را به یک ورزش اختصاص خواهیم داد که توسعه رشته های پایه همچون دو میدانی، ژیمناستیک و کشتی اشاره کرد. 

وی به ورزش های توپ و غیرتوپی هم اشاره کرد و گفت:  مرکز نظام جامع هیات ورزشی به زودی راه اندازی خواهد شد تا درآمد های هیات شفاف شود. 

وی تاکید کرد: ما در لیگ و رنکینگ ها سرمایه گذاری نخواهیم کرد و نوع نگاه ما در خراسان جنوبی متناسب به وضعیتش معرفی شود و مدال آوری و ساماندهی و مدیریت منابع موجود از مهمترین اولویت های ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به حمایت از ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: از هیات ورزش های زورخانه ای، ورزش های معلولین و روستایی به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

حسن عزیزی گفت: در راستای تسهیل کارها و مکاتبات هیات ورزشی مقررشد خانه جوان مرکز استان به دبیرخانه هیات ورزشی تبدیل شود و به هیات خدمت رسانی کنند.

وی از تشکیل اتحادیه صنفی مربیان خبرداد و بیان کرد: به زودی بانک اطلاعاتی مربیان فعال استان راه اندازی خواهد شد تا بتوانند در دوره های مربیگری ملی و بین المللی شرکت کنند.

 وی ادامه داد: در سالجاری 19 مدال با 350 میلیون تومان اعتبار و حضور 12 هیات کسب شده است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز