تشریح سفر وزیر ورزش و جوانان به روایت عزیزی:

خانه جوان شهرستان قائنات در کمترین زمان در سال ۹۸ احداث خواهد شد / احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفره تا پایان دولت دوازهم

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۵:۱۰
کد خبر: ۹۰۸۸۵۷
خانه جوان شهرستان قائنات در کمترین زمان در سال ۹۸ احداث خواهد شد / احداث سالن ورزشی ۲۵۰۰ نفره تا پایان دولت دوازهم
مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبارات سال جاری به صورت کامل حتی در موافقت اصولی آن منعقد شده است و نمی توانیم پروژه جدید را اضافه کنیم بیان کرد: اگر پروژه خانه جوان کلنگزنی می شد انتظار داشتیم تا عملیات اجرایی آن هم آغاز شود که طبق دستور وزیر مقرر شد در سال آینده خانه جوان شهرستان قاینات با مشارکت وزارت ورزش، اعتبارات استانی و شهرستانی در کمترین زمان ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در تشریح و دستاوردهای سفر دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی بیان کرد: دکتر سلطانی فر در ماه جاری دو بار به خراسان جنوبی سفر کردند.

دستور آغاز عملیات اجرایی راه آهن بیرجند به قاین و گناباد

وی با اشاره به اینکه وزیر ورزش و جوانان به عنوان وزیر معین هیئت دولت در استان هم مشغول به فعال هستند افزود: در این سفر یک روزه دکتر سلطانی فر مهمترین پروژه خراسان جنوبی که راه آهن بیرجند به قاین و گناباد بود که دستور آغاز عملیات اجرایی آن را صادر کرد. عزیزی با تاکید براینکه جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور توجه ویژه ای به حوزه تجارت خارجی و گردشگری در خراسان جنوبی دارند بیان کرد: با احداث راه آهن کریدور شمال به جنوب از مسیر خراسان جنوبی این استان در آینده نچندان دور به قطب تجارت با آسیای میانه تبدیل خواهد شد.

پیگیری  عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی خوسف و کارخانه چدن 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های وزیر بازدید از کارخانه چدن خوسف که توسط کشور چین راه اندازی شده بود که وی از توانمندی ها و ظرفیت این کارخانه آشنا و از نزدیک با مشکلاتشان آگاهی پیدا کرد که مقرر شد شخص وزیر برای رفع مشکلات این کارخانه با مسئولان ارشد کشوری رایزنی کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف سفر وزیر ورزش و جوانان به استان افزایش سرانه ورزشی  و تکمیل پروژه های نیمه تمام است خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی به لحاظ زیرساخت های ورزشی وضعیت خوبی ندارند مجموعه سرانه ورزشی خراسان جنوبی در حوزه ورزش و جوانان 37 سانتی متر مربع است که سفر وزیر به شهرستان قاین و بازدید ایشان از پروژه های نیمه تمام ورزشی می تواند نگاه ویژه ای را به همراه داشته باشد و منابع جدیدی را برای استان تعریف کند.

عزیزی با تاکید براینکه شهرستان قاینات همیشه میزبان مسابقات کشوری بوده است که به علت کمبود فضای وزرشی میزبانی کمتری را در چند سال گذشته داشته است گفت: با مشارکت خیرین، بنیاد مستضعفان و منابع استانی و ملی کلنگ احداث سالن ورزشی 2500 نفره با اعتبار 8 میلیارد تومان با مشارکت وزارت ورزش و جوانان و غلامحسین تقی زاده تا پایان دولت دوازهم انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در پاسخ به سوال خبرگزاری برنا مبنی بر عدم کلنگزنی پروژه خانه جوان شهرستان قاین توسط وزیر گفت: تاکید دولت به ویژه دکتر روحانی و وزیر ورزش و جوانان همیشه بر این بوده است که تا منابع مالی پروژه ای تامین نشده باشد عملیات ساختمانی جدید را آغاز نشود.

حسن عزیزی با تاکید براینکه احداث خانه جوان حق شهرستان قاین است افزود: قاین به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان جنوبی است و احداث خانه جوان به عنوان یکی از مهمترین مطالبات و مسئله اداره کل برای تامین اعتبار پروژه پیگیری می کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات سال جاری به صورت کامل حتی در موافقت اصولی آن منعقد شده است و نمی توانیم پروژه جدید را اضافه کنیم بیان کرد: اگر پروژه خانه جوان کلنگزنی می شد انتظار داشتیم تا عملیات اجرایی آن هم آغاز شود که طبق دستور وزیر مقرر شد در سال آینده خانه جوان شهرستان قاینات با مشارکت وزارت ورزش، اعتبارات استانی و شهرستانی در کمترین زمان ساخته شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز