نتیجه نشست عاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهوری با سمن ها:

اجرای سه مصوبه راهبردی و عملیاتی تا ماه آینده / اخذ شناسه ملی و هویت بخشی مهمترین مشکلات سمن های خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۱:۵۷
کد خبر: ۹۰۸۸۸۲
اجرای سه مصوبه راهبردی و عملیاتی تا ماه آینده / اخذ شناسه ملی و هویت بخشی مهمترین مشکلات سمن های خراسان جنوبی
شهریاری تشکیل مجمع مشورتی جوانان، تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان تا ماه آینده و تشکیل جلسات مشورتی سمن ها به میزبانی ادارات کل دستگاه های اجرایی را نتیجه و مصوبات نشست معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهوریبا سمن ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست تخصصی مهدی علیخانی معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهوری با سمن های وزارت کشور و ورزش و جوانان خراسان که در خانه جوان مرکز استان برگزار شد.

مرضیه شهریاری دبیرمجمع سمن های خراسان جنوبی در گفتگو با برنا بیان کرد: در این نشست به هویت بخشی سمن ها و جوانان اشاره شد. وی با اشاره به اینکه یکی از درخواست های سمن ها برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار و یکی از معاونین وزار است بیان کرد: شنامه ملی یکی دیگر از مشکلات ما سمن ها است که با دست و پنجه نرم می کنیم که در این نشست هم مطرح شد.

شهریاری تشکیل مجمع مشورتی جوانان، تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان تا ماه آینده و تشکیل جلسات مشورتی سمن ها به میزبانی ادارات کل دستگاه های اجرایی را نتیجه و مصوبات نشست معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی، اجتماعی و همکاری‌های منطقه‌ای معاون اول رییس جمهوریبا سمن ها دانست.

 

 

نظر شما