رییس شورای ملی زعفران و رییس اتاق بازرگانی بیرجند خبرداد:

نمایش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا)+ ببینید

۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۲:۱۵
کد خبر: ۹۰۹۳۵۸
نمایش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا)+ ببینید
محسن احتشام گفت: در این نمایشگاه برای اولین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت و جمعی از فعالان تجاری و روسای اتاق های ایران حضور دارند.

به گزارش  خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محسن احتشام رییس شورای ملی زعفران ایران و رییس اتاق بازرگانی بیرجند در خصوص نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) که در شهر کلن آلمان از 13 الی 17 مهر امسال برگزار شد عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ مواد غذایی آلمان (آنوگا) یکی از برجسته ترین نمایشگاه های مواد غذایی جهان برای تجارت خرده فروشی، خدمات غذایی و بازار کترینگ به شمار می آید.

وی در ادامه تاکید کرد:این نمایشگاه خاص از ده نمایشگاه تجاری جدا در زیر یک سقف تشکیل شده که بر روندهای آینده متمرکز است.

مهندس احتشام بیان کرد: منابع بی شماری از الهام بخشی در سراسر فضای ٢٨٠٠٠٠ مترمربعی نمایشگاه وجود دارند و در کنار نمایش روندهای آتی بازار، برنامه های تکمیلی جذاب و نیاز فرصت های تجاری فوق العاده، در انتظار کسانی است که فرصت ارایه محصولات خود را در این نمایشگاه دارند.

رئیس اتاق بازرگانی بیرجند گفت: فعالیت های گسترده اتاق بازرگانی بیرجند در این چندساله باعث شد تا 400 تن زرشک از استان خراسان جنوبی صادر شود و در غرفه های نمایشگاه بزرگ مواد غذایی دنیا از جمله نمایشگاه آنوگا به نمایش گذاشته شود در حالیکه در طول ۵ سال گذشته این میزان کمتر از ۵۰ تن بوده است.

 رییش شورای ملی زعفران ایران تاکید کرد: در این نمایشگاه بیش از 150 کشور دنیا حضور دارند و از ایران 26 شرکت در زمینه خشکبار، زرشک، زعفران، پسته، کشمش، انجیر، خرما و ... در این نمایشگاه است. وی گفت: در این نمایشگاه برای اولین بار از برند ملی زعفران و علامت جمعی زعفران با حضور توسط سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، (محسن احتشام) به عنوان رییس شورای ملی زعفران و رییس اتاق بازرگانی بیرجند، آقای پیرمؤذن؛ رییس اتاق بازرگانی اردبیل، شریعتی مقدم؛ رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران، آقای محمدعلی رضایی؛ رییس اتحادیه گیاهان دارویی و جمعی از صادرکنندگان نمونه کشور، رونمایی شد.

وی در پایان گفت: در دوره قبلی حدود 160 هزار بازدیدکننده تجاری از ١٩٢ کشور شرکت کرده بودند که در این دوره با ٧٠٠٠ غرفه از 150 کشور دور هم جمع شده اند و فرصت بسیار مناسبی برای فتح بازارهای جدید نصیب شرکت کنندگان ایرانی و سایر کشورها بوجود آمده است.

آلمان

آلمانن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز