مدیرکل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان کشور در دیدار با فرماندار شهرستان قائنات:

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی برای قائنات سنگ تمام گذاشت / اهدای ۱۵۰ بسته ورزشی به روستاییان قائنات

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۱۱:۰۸:۱۱
کد خبر: ۹۲۱۲۶۷
مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی برای قائنات سنگ تمام گذاشت / اهدای ۱۵۰ بسته ورزشی به روستاییان قائنات
حجتی برای شهرستان قائنات 300 میلیون تومان به صورت ویژه اختصاص داد.مدیرکل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان کشور یادآورشد: تا پایان سال 150 بسته حمایتی به ورزشکاران روستاهای شهرستان قاین اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شب گذشته حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی وزارت ورزش و جوانان به همراه حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با کریمی فرماندار شهرستان قائنات دیدار کردند.

حجتی مدیرکل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان کشور نیز در این جلسه بیان کرد: تنها منطقه ای که دو تیم به مسابقات کشوری جام خوشه سعود می کند منطقه 5 کشور است.

وی با اشاره به اینکه 6.5 میلیون نفر جمعیت این منطقه است افزود: سرانه ورزشی هر روستایی 1500 تومان است اما خراسان جنوبی و سیستان به علت کم برخوردار بودن مبلغ اعتباری سرانه آنها را دو برابر کردیم.

حجتی گفت: اداره کل ورزش و جوانان به هر میزان آماده سازی فضا را در روستاها انجام دهد ما هم دو برابر به آن تجهیزات کمک می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: روستاهایی که سالن ورزشی ندارند ما حاضریم به تیم ها مبلغ 5 میلیون تومان کمک بلاعوض کنیم تا آنها تقویت شوند.

حجتی وعده داد تا به اندازه دو برابر سرانه روستایی روستاهای شهرستان اعتبار به روستاهای شهرستان قائنات اختصاص دهد.

مدیرکل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان کشور یادآورشد: تا پایان سال 150 بسته حمایتی به ورزشکاران روستاهای شهرستان قاین اهدا خواهد شد.

حجتی گفت: با مشارکت مردم و استانداری پیشنهاد ساخت سوله طرح تیپ در مراکز دهستان های  پرجمعیت را بدهید ما هم در دفتر عمرانی وزارت تلاش خواهیم کرد تا با ساخت آن موافقت شود.

مدیرکل توسعه ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان کشور تاکید کرد: خراسان جنوبی، سیستان و جنوب کرمان  به شدت عقب ماندگی ورزشی دارند و نیازمند پیگیری های شدید مسئولان استانی در مرکز کشور است. وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سالجاری 70 درصد از منابع اعتباری به استان تخصیص داده شود.

حجتی برای شهرستان قائنات 300 میلیون تومان به صورت ویژه اختصاص داد.

 

نظر شما