هدیه وزارت و اداره کل ورزش و جوانان به مردم شهرستان سرایان:

۲۴ عدد دوچرخه و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی / تقدیر از زحمات رئیس اداره شهرستان سرایان بابت میزبانی جام خوشه چین

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۶:۴۹:۰۲
کد خبر: ۹۲۱۵۷۳
۲۴ عدد دوچرخه و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات ورزشی / تقدیر از زحمات رئیس اداره شهرستان سرایان بابت میزبانی جام خوشه چین
مقررشد 24 عدد دوچرخه از سوی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به شهرستان سرایان اهدا خواهد شد. یکی دیگر از مصوبات تخصیص 100 میلیون تومان برای خردی تجهیزات ورزشی به شهرستان سرایان بود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، دیدار حجتی مدیرکل توسعه ورزش های روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان با رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان به همراه حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی برگزار شد.

رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان نیز در این مراسم بیان کرد: شهرستان سرایان ظرفیت های خوبی در میزبانی مسابقات کشوری و منطقه ای دارد. وی با اشاره به اینکه روحیه و نشاط اجتماعی و حضور جوانان بسیار عالی است افزود: متاسفانه این زیرساخت ها در خور شان جوانان نیست و نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان هستیم.

فرماندار شهرستان سرایان گفت: خانه های ورزش روستایی نیازمند توجه وزارت ورزش است اما بسیاری از ورزشکاران ما در حد عالی هستند. 

تکمیل و تجهیز زمین چمن اولویت سرایان باشد 

حجتی مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان کشور نیز در این دیدار بیان کرد: توجه ویژه به جوانان توسط روحانیون حادثه کمتری به دین و جامعه می زند. وی ادامه داد: ورزش به صورت مداوم و هر روزه انسان ساز است و آثار آن در زندگی اجتماعی آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود را می بیند.

وی با اشاره به اینکه باید از مدیریت بانوان همچون رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرایان حمایت جدی شود خاطرنشان کرد: در رده های مدیریتی بیشتر استفاده کنید و از ظرفیت ایشان نهایت استفاده را ببرید.مدیرکل دفتر توسعه ورزش های روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: به هر تعدادی که بتوانید خانه ورش تامین کنید ما تجهیزات لازم و مورد نیاز به آن اختصاص می دهیم.

حجتی تاکید کرد: احداث زمین چمن یکی از اولویت های این شهرستان است و مدیریت ورزش سرایان حتما تا پایان سالجاری به اتمام برسد و نیاز به پیگیری های شدید مسئولان دارد.

 مقررشد 24 عدد دوچرخه از سوی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به شهرستان سرایان اهدا خواهد شد.

یکی دیگر از مصوبات تخصیص 100 میلیون تومان به ورزش شهرستان سرایان بود.

گفتنی است  در پایان از سوی مدیرکل توسعه ورزش روستاییان و عشایر وزارت ورزش و جوانان ا زحمات رئیس اداره شهرستان سرایان بابت میزبانی جام خوشه چین بخش آقایان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز