شفیعی خبرداد:

استحصال و فرآوری طلا در خوسف / حواشی شهرستان خوسف مانع توسعه صنعت گردشگری

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۷:۴۹
کد خبر: ۹۲۹۶۲۵
استحصال و فرآوری طلا در خوسف / حواشی شهرستان خوسف مانع توسعه صنعت  گردشگری
فرماندار شهرستان خوسف گفت :متاسفانه برخی از افراد حواشی های سیاسی را به میان می آورند و مانع ورود سرمایه گذار و مانع توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شب فرهنگی شهرستان خوسف در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی با حضور مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

شفیعی فرماندار شهرستان خوسف فرهنگ این شهرستان را یکی از غنی ترین فرهنگ های ایرانی اسلامی دانست و عنوان کرد: برگزاری یان گونه مراسمات می تواند در معرفی این شهرستان تاثیر گذار باشد.

وی ادامه داد: در این مراسم از استحصال و فرآوری طلا در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: برای اولین بار در استان استحصال طلا صورت گرفت و به زودی امیدواریم شمش را فرآوری کنیم. 

شفیعی با تاکید براینکه این شهرستان طلا است افزود: در هیچ جای جهان پنبه مله وجود ندارد و خوشبختانه ثبت ملی شد. 

فرماندار شهرستان خوسف گفت :متاسفانه برخی از افراد حواشی های سیاسی را به میان می آورند و مانع ورود سرمایه گذار  و مانع توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان شده اند. وی ادامه داد: برای رونق این کشاورزی این شهرستان صندوق کارآفرینی امید 700 میلیون تومان تسهیلات به نرگس کاران اعطا کرد که در همین راستا شاخه گل نرگس از 200 تومان به  هزار و 500 تومان افزایش یافت. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون با تلاش های استاندار 20 کارخانه در این شهرستان مشغول به فعالیت است یاداورشد: توسعه این شهرستان و به ویژه گردشگری اولویت ما است و تمام تلاش خودمان را در همین راستا انجام می دهیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز