نماینده ولی فقیه در دیدار با دست اندکاران یادواره شهدای ورزشکار:

شهادت سردار سلیمانی جایگاه فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۳:۲۶
کد خبر: ۹۴۹۷۱۷
شهادت سردار سلیمانی جایگاه فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد
حجت اسلام و المسلمین عبادی گفت: خون سردار شهید سلیمانی جایگاه فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد و عوامل طبیعی با بقا ما پیکار می‌کند پس متناسب با بقا در این عالم باید قوی بود زیراکه ضعیف خود محکوم به نابودی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان روز با دست اندرکاران یادواره ۶۴ شهید ورزشکار استان خراسان جنوبی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در این دیدار عنوان کرد: اکنون که جهان مانند کف دست شده از هرگونه و هر نوع فسادی با ویران کردن زیرساخت‌ها، کُشت و کشتار، محاصره آب و نان و بیماری‌های گوناگون استفاده می‌شود که بدترین آنها تبلیغات روانی است.

وی گفت: هر جامعه‌ای که بخواهد بماند، باید خود را متناسب با شرایط تطبیق بدهد وگرنه محکوم به نابودی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر از حضورش است چراکه از قطره قطره خون این شهید، سلیمانی‌ها برخواهند خاست.

وی گفت: خون سردار شهید سلیمانی جایگاه فرهنگ غرب را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد.

عبادی اظهار کرد: اگر روزی مالک اشتر به عنوان قهرمان تاریخ مطرح بود اما فرزندان او کم نیستند و سلیمانی و سلیمانی‌ها وراثت آن قدرت و غیرت را دارند.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: عالم، عالم تضاد است، حکمت آن را فقط خدا می‌داند، چه فرد و چه جامعه اگر بخواهد بماند باید تلاش کند و بخشی از این تضاد در عالم طبیعت مربوط به زوایای جسمانی است.

وی اظهار داشت: عوامل طبیعی با بقا ما پیکار می‌کند پس متناسب با بقا در این عالم باید قوی بود زیراکه ضعیف خود محکوم به نابودی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه برای بقا و ماندن باید دست‌اندرکار بود گفت: در غیر اینصورت انسان و جامعه محکوم به نابودی است و ورزش یکی از آن مسوولیت‌هاست چه در ورزش همگانی و چه در ورزش قهرمانی که به عنوان یک نماد مشخص شد.

وی گفت: مساله دیگر ماندن به عنوان انسان ماندن است باید لحظه به لحظه در جهت قوت اراده در مقابل عامل خطرناک که بدترین آن‌ها هوای نفس است، ایستاد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز