دبیر سمن پویندگان میراث خاوران:

شهدا چراغ ما جوانان هستند / یادواره ۶۴ شهید ورزشکار در استان برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۰۶:۵۰
کد خبر: ۹۴۹۹۱۴
شهدا چراغ ما جوانان هستند / یادواره ۶۴ شهید ورزشکار در استان برگزار می شود
دبیر سمن پویندگان میراث خاوران با تاکید بر اینکه الگوی امروز جامعه باید ما جوانان باشیم بیان کرد: امروز شهدای عزیز ما که 64 شهید ورزشکار از استان ما بودند باعث افتخار قشر ورزشکار و دیگر اقشار جامعه هستند و لازم است تا این شهدا چراغ راه ما جوانان باشند و راه را به همه نشان دهند تا به بیراهه نرویم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ، امیرحسین مقری دبیر سمن پویندگان میراث خاوران از برگزاری دوازهمین یادواره شهدای ورزشکار خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد:  اهمیت گرامیداشت یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برهیچ کس پوشیده نیست و این وظیفه ماست تا هر یک به نوبه خود سهممان را از این مهم به سرانجام برسانیم.

مقری افزود: شهدا کسانی هستند که عمل و اعتقادشان هماهنگ است  و اول کسی که مقام شهیدان را تبیین و عظمت آن را برای کسانی که نمی‌فهمیدند خداوند است؛ آنجا که فرمود فکر نکنید آنکه در راه خدا کشته شد، مرده است.

وی یادآورشد: یک کلمه در تکریم شهدا این آیه است که «. کونوا مع الصادقین» صادقین کسانی هستند که قول و عمل و اعتقادشان هماهنگ است.

دبیر سمن پویندگان میراث خاوران با تاکید بر اینکه الگوی امروز جامعه باید ما جوانان باشیم بیان کرد:  امروز شهدای عزیز ما که 64 شهید ورزشکار  از استان ما بودند باعث افتخار قشر ورزشکار و دیگر اقشار جامعه هستند و لازم است تا این شهدا چراغ راه ما جوانان باشند و راه را به همه نشان دهند تا به بیراهه نرویم.

وی در انتها اشاره کرد: دوازهمین یادواره شهدای ورزشکار و شهید شاخص مرتضی بصیری پور 26 دی ماه ساعت 8:30 صبح در مجتمع فرهنگی ورزشی علوی با حضور عموم مردم به خصوص جوانان و جامعه ورزشکاران استان برگزار می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز